ساختار پاس همدان را حرفه‌ای می‌کنیم/ ۷۰ درصد تیم بومی است

ساختار پاس همدان را حرفه‌ای می‌کنیم/ ۷۰ درصد تیم بومی است

سادس/همدان قائم مقام باشگاه پاس همدان گفت: به دنبال ایجاد چارت سازمانی در قالب باشگاه حرفه‌ای هستیم که این امر با برنامه‌ریزی مدون و اصولی امکان پذیر است و توجه به ظرفیت‌های بومی رده‌های سنی فوتبال استان همدان در دستور کار ما قرار دارد و در حال حاضر ۷۰ درصد تیم از بازیکنان بومی تشکیل شده است.

سیدمحمد رضوی پور جمعه ۱۸ شهربورماه در حاشیه تمرین تیم پاس در ورزشگاه مفتح و در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه موفقیت پاس مستلزم حمایت مسئولان اجرایی استان همدان است، اظهار کرد: هدفگذاری شرکت سرمایه گذاری جویبار شهر کمک به رشد و توسعه فوتبال همدان در قالب باشگاه حرفه‌ای و فرهنگی ورزشی پاس همدان است.

وی افزود: نگاه ما به تیم پاس فقط رده سنی بزرگسالان نیست بلکه می خواهیم پایه های فوتبال این باشگاه را ساماندهی و در راستای پشتوانه سازی مناسب برنامه ریزی کنیم.

قائم مقام باشگاه پاس تصریح کرد: پاس متعلق به اقصی نقاط استان همدان است و حتی آمادگی داریم در روستاها نیز حضور یافته و استعدادیابی داشته باشیم.

رضوی پور خاطرنشان کرد: برای تمامی رده های سنی برنامه داریم و هدف ما ایجاد باشگاه فرهنگی ورزشی پاس به معنای واقعی است.

وی ادامه داد: پاس در گذشته به صورت تیم اداره شده و ساختار باشگاه‌داری در پاس را شاهد نبوده‌ایم و اکنون به دنبال ایجاد چارت سازمانی در قالب باشگاه حرفه‌ای هستیم.

قائم مقام باشگاه پاس همدان و رئیس هیات مدیره شرکت جویبار شهر با بیان این‌که هم اکنون حدود ۸۰ درصد ترکیب تیم با نظر مستقیم هادی گل محمدی سرمربی تیم تکمیل شده است، گفت: ۷۰ درصد اعضای تیم را نفرات بومی تشکیل می‌دهند که نشان اعتماد و اعتقاد هیات مدیره جدید باشگاه به توانمندی نیروهای بومی است.

وی بیان کرد: در حال حاضر قرارداد بازیکنان مدنظر هادی گل محمدی سرمربی تیم منعقد شد و نظم و انضباط بسیار خوبی در تمرین تیم پاس حاکم است.

رئیس هیات فوتبال استان همدان نیز در ادامه گفت: تیم پاس با اتحاد و همدلی می تواند مسیر موفقیت را پیدا کرده و شاهد نتایج درخشان این تیم در فصل جدید لیگ ۲ باشیم.

عباس صوفی مطرح کرد: هم اکنون با تصمیم مدیران باشگاه شاهد بومی سازی در تیم هستیم و انتخاب هادی گل محمدی به عنوان سرمربی پاس نشان از نگاه مثبت تیم مدیریتی به نیروهای بومی است.

وی اضافه کرد: تعامل و اتحاد عوامل باشگاه پاس، هواداران و هیات فوتبال می‌تواند مسیر موفقیت تیم در لیگ ۲ را هموار سازد و توقع داریم امسال شاهد صعود پاس باشیم.

صوفی خاطرنشان کرد: هیات فوتبال همدان از بدو انتقال پاس به این استان حامی این تیم بوده و اکنون نیز در کنار این تیم به حمایت خواهد پرداخت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *