واکنش فدراسیون جهانی والیبال به حذف قهرمان المپیک: ایتالیا انتقام گرفت!

واکنش فدراسیون جهانی والیبال به حذف قهرمان المپیک: ایتالیا انتقام گرفت!

تیم ملی والیبال ایتالیا در یک بازی حساس در رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان مقابل فرانسه به پیروزی رسید.

به گزارش سادس ، در جریان مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲، تیم ملی والیبال ایتالیا به مصاف تیم ملی والیبال فرانسه رفت و با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

این بازی در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۲۴ بر ۲۶، ۲۵ بر ۲۱، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۲ به سود والیبال ایتالیا پایان یافت.

فدراسیون جهانی والیبال پس از این بازی نوشت: ایتالیا پس از پیروزی بزرگ مقابل فرانسه به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه پیدا کرد. ایتالیا به عنوان قهرمان سه دوره جهان، برای اولین بار در ۱۲ سال گذشته به نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان صعود کرد. تیم ملی والیبال ایتالیا موفق شد درحالی به مرحله بعد صعود کند که قهرمان المپیک را شکست دهد. 

فدراسیون جهانی والیبال ادامه داد: برندگان مسابقات جهانی ۱۹۹۰، ۱۹۹۴ و ۱۹۹۸ تنها به یک برد با اولین مدال خود در ۲۴ سال گذشته فاصله دارند.  ایتالیا  فرانسه را در یک مسابقه پنج سته و میخکوب کننده شکست داد؛ نبردی که بازی بسیار خوبی را برای هواداران در پایتخت اسلوونی فراهم کرد. با این پیروزی، قهرمان اروپا نیز انتقام شکست‌های متوالی از قهرمان فعلی المپیک در اوایل این فصل، در جریان لیگ ملت‌های والیبال، از جمله شکست در نیمه‌نهایی این رویداد را گرفت.
 
سیمونه جیانلی، کاپیتان ایتالیا در پایان مسابقه گفت: شگفت‌انگیز است، اکنون یک احساس بسیار خوبی داریم. فرانسه یکی از بهترین تیم‌های ۱۰ سال اخیر است و بازی برابر آن‌ها بسیار سخت است زیرا آنها بازیکنان بزرگ زیادی دارند. تیم ما چند سال است که با آنها روبرو می‌شود و فکر نمی کنم بیش از چند بار برنده شده باشیم. شروع سختی داشتیم اما بعد، مسابقه برابر شد. به تیم بسیار افتخار می کنم. ما جوان هستیم اما قدرت، مهارت و انرژی زیادی داریم.

فدراسیون جهانی والیبال نوشت: سرمربی فرانسه که در سه دوره قهرمانی جهان به عنوان بازیکن در تیم ایتالیا حضور داشت، در تمام طول بازی سعی کرد راه حلی بیابد و همه بازیکنان به جز دو بازیکن در دسترس خود را به زمین فرستاد اما موفق نبود. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *