ریسک بزرگ شمسایی در آسیا

ریسک بزرگ شمسایی در آسیا

سرمربی جدید کراپ الوند می‌گوید تیمش فعلا نیاز به بازیکن جدیدی ندارد. او همچنین تصمیم شمسایی برای تغییر نسل تیم ملی را “ریسک بزرگ” این مربی دانست.

رضا لک، سرمربی جدید کراپ الوند در گفت‌وگو با سادس در خصوص انتخابش در این سمت گفت: چند جلسه‌ای را با مدیران محترم باشگاه کراپ گذاشتیم و سرانجام تصمیم بر آن شد که در ادامه فصل با تیم کراپ همکاری کنم. کراپ بازیکنان با استعداد خوبی دارد و از پتانسیل بالایی هم برخوردار است. هدف ما قهرمانی در لیگ برتر است و از دوشنبه هم تمرینات خود را مجددا آغاز کردیم.

او درباره این که آیا کراپ نیاز به تقویت دارد یا خیر؟ تصریح کرد: فعلا که نه! زیرا مجموعه کراپ بازیکنان خوبی دارد و اگر هم قرار باشد کسی اضافه شود، باید بازیکن سطح بالایی باشد که فکر نمی‌کنم فعلا کسی در ایران بدون قرارداد و بدون باشگاه باشد. البته ما باید این ۶ هفته باقی مانده تا نیم‌فصل را پشت سر بگذاریم تا ضمن شناخت نقاط ضعف و قوت تیم، ببینیم نیاز است بازیکنی در نیم‌فصل جذب شود یا خیر.

این پیشکسوت فوتسال در خصوص حواشی تیم ملی، بازگشت شمسایی به تیم و همچنین فهرست اعلام شده برای مسابقات دوستانه تایلند و جام ملت‌های آسیا توضیح داد: همه فوتسالی‌ها می‌دانند که تیم ملی بعد از جام جهانی نیاز به تغییر نسل داشت و شمسایی این ریسک بزرگ را پذیرفت که خودش این کار را انجام دهد. او به نوعی اعتبار فوتسال ایران است و تجربه خوبی در مسابقات داخلی و بین‌المللی دارد. او می‌دانست که شاید با این کاری که می خواهد انجام دهد، نتواند یکسری از انتظارات را برآورده کند اما به هر حال تجربه‌اش می تواند کمک حالش باشد.

او همچنین گفت: تیم ملی بازیکنان خوبی مثل سنگ سفیدی، اولادقباد، احمدعباسی و حتی طیبی دارد که با اضافه شدن آن‌ها به جمع جوانان، تیم پویایی دست شمسایی خواهد بود. این را هم بگویم که حتی بعضی از بازیکنان جوان تیم ملی تجربه بازی‌های بین‌المللی زیادی دارند و این کار را برای سرمربی تیم ساده‌تر می کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *