مهاجری: بازی ۶ امتیازی را بردیم/ استقلال و پرسپولیس رقبای ما نیستند

مهاجری: بازی ۶ امتیازی را بردیم/ استقلال و پرسپولیس رقبای ما نیستند

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازی با نفت آبادان سنگین بود و توانستیم امتیاز یک بازی ۶ امتیازی را بگیریم.

به گزارش سادس، رضا مهاجری در نشست پایان بازی با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: امشب در مقایسه با بازی با استقلال فشار بیشتری تحمل کردیم و این مساله باعث شد تا طراوت همیشگی را نداشته باشیم و اشتباه کردیم.

وی با بیان اینکه در فوتبال اشتباه قابل پیش بینی است، افزود: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از فرصتی که داشت استفاده کرد و توانست به گل برسد. نفت منتظر اشتباه ما بود و از این استراتژی به گل رسید.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در نیمه اول حرفی برای گفتن نداشتیم و سعی کردیم با همان نتیجه یک بر صفر به رختکن برویم. در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم، توانستیم شرایط بازی را برگردانیم و دو گل بزنیم.

مهاجری عنوان کرد: این برد و سه امتیاز بازی در آینده خیلی به ما به لحاظ جایگاه جدولی کمک خواهد کرد. با این پیروزی با شرایط روانی خوب برای هفته‌های آینده آماده خواهیم شد.

وی ادامه داد: نفت آبادان تیم بسیار خوبی است و روز به روز هماهنگ‌تر می‌شود. تیم های مثل نفت آبادان ویترین فوتبال کشور هستند و هرچه قویتر باشند، بیشتر می‌توانیم از فوتبال لذت ببریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازی سنگینی بود اما توانستیم امتیاز یک بازی ۶ امتیازی را بگیریم. رقبای ما استقلال و پرسپولیس نیستند بلکه تیم‌هایی مثل نفت آبادان هستند.

مهاجری ادامه داد: در شرایط گرما و شرجی بازی بسیار سخت است و خوشحالیم که توانستیم به پیروزی برسیم. با توجه به گرمای هوا اواخر بازی دو تیم توانی برای بازی نداشتند.

وی با بیان اینکه داورهای ما با حداقل‌ها سوت می‌زنند، افزود: در خصوص پنالتی که برای ما گرفته شد نمی‌توانم اظهار نظر کنم زیرا صحنه از من دور بود اما شکل کاری که دیدم فکر می‌کنم پنالتی بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *