نماینده بندرعباس:‌ زلزله خسارت جانی و مالی نداشته است

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور تیم های امدادی در محل وقوع زلزله، تاکید کرد: خوشبختانه بر اساس گزارش ها اولیه تاکنون زلزله ۵/۴ ریشتری در بخش فین خسارت جانی و مالی نداشته است.

منصور آرامی در گفت وگو با سادس با اشاره به جزئیات وقوع زلزله ۵/۴ ریشتری در بندرعباس، بیان کرد: این زلزله ۵/۴ ریشتری دقیقا در همان گسلی که پارسال در آبان ماه فعال شد و منجر به وقوع زلزله در بخش فین شد مجددا منشا وقوع زلزله بوده است. بخش فین در ۴۰ کیلومتری بندرعباس قرار دارد. بنا به نظر کارشناسان این گسل جوان بوده و مرتبا فعالیت دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: زلزله امروز نیز با قدرت۵/۴ ریشتر در عمق ۱۴ کیلومتری در بخش فین به وقوع پیوسته است. از آنجا که زلزله سال گذشته در این منطقه سبب شد تا بازسازی منازل صورت گیرد، تقریبا ساختمان‌های این منطقه از استحکام لازم برخوردار شده است. به همین دلیل خوشبختانه تاکنون با گذشت حدود ۲ ساعت از زمان زلزله گزارشی از خسارت جدی نرسیده است.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نیروهای هلال احمر و مدیریت بحران استان در منطقه حاضر شده اند. بر اساس بررسی ها اولیه خسارت جدی زلزله نداشته و آسیب جدی به کسی وارد نشده است. ان شاءالله که در گزارش ها بعدی نیز همین گونه باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *