اقدام جهشی و جهادی در جهت بهبود وضعیت معیشتی مردم صورت گیرد

سادس/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: در جهت بهبود وضعیت معیشتی مردم اقدام جهشی و جهادی صورت گیرد.

فاطمه مقصودی در مراسم آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های منطقه ویژه اقتصادی بروجرد که امروز با حضور معاون وزیر صنعت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کشور برگزار شد، اظهار کرد: در همه امور باید با مردم صادق باشیم.

وی تصریح کرد: اینجا شهرک صنعتی شماره ۲ بروجرد و اشترینان بوده که در این راستا زحمات زیادی کشیده شده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: از اول به دلیل آیتم‌های مختلف مخالف بودم که اینجا منطقه ویژه اقتصادی شود چون ۴۰۰ هکتار در دهکرد مصوبه دارد و تا ۲ هزار هکتار جای توسعه دارد.

مقصودی اضافه کرد: از دلایل دیگر این بوده که در دل زمین‌های کشاورزی است ولی تصمیم گرفته شده و به آن احترام می‌گذاریم و همکاری لازم انجام خواهد شد تا جاییکه به محیط زیست آسیب وارد نشود.

وی بیان کرد: این مسئولیت ‌ها می‌آیند و می‌روند و آنچه که می‌ماند رضایت خداوند و مردم است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: این منطقه ویژه یک منطقه محروم است و هر چه در زمینه اشتغالزایی و رونق دادن به وضعیت اقتصادی مردم قدم برداریم، کم است.

مقصودی عنوان کرد: باید در جهت بهبود وضعیت معیشتی مردم اقدام جهشی و جهادی صورت گیرد و شاهد هستیم ظرفیت‌های اشتغال خوبی در شهرستان در حال رقم خوردن است.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *