جزئیات سفر مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان به گلستان

جزئیات سفر مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان به گلستان

سادس/گلستان “محمدهادی لقمانپور” مدیر کل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان جهت بازدید و بررسی آخرین وضعیت پروژه های نیمه تمام استان گلستان صبح امروز (شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱) وارد گرگان شد.

قاسمعلی برزمینی، مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان در گفت و گو با سادس جزئیات این سفر را تشریح و اظهار کرد: مدیر کل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان در بدو ورود به گلستان جهت بررسی آخرین وضعیت پروژه های نیمه تمام استان با “علیرضا فرساد” دستیار استاندار گلستان در امور ورزش بحث و تبادل نظر کرد و سپس با همراهی تعدادی از فرمانداران، ائمه جمعه و نمایندگان شهرستان های شرق استان در مجلس شورای اسلامی، از پروژه های نیمه تمام این مناطق بازدید به عمل آورد و روند پیشرفت این پروژه ها را از نزدیک بررسی کرد.

وی با بیان اینکه پروژه نیمه تمام سالن ورزشی روستای “شفیع آباد” بخش “فندرسک” شهرستان رامیان اولین مقصد این مقام مسئول بود، خاطر نشان کرد: سالن ورزشی این روستا از پروژه ملی مصوب می باشد که عملیات اجرایی آن سال ١٣٩١ آغاز شده و با ٧۵ درصد پیشرفت فیزیکی همچنان نیمه تمام است.

برزمینی با اشاره به اینکه استادیوم فوتبال “خان به بین” و موارد مربوط به ترمیم زیرساخت ها و تبدیل چمن مصنوعی به چمن طبیعی، پروژه دیگری بود که مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان به هنگام سفر به شهرستان رامیان از آن بازدید کرد، ادامه داد: حضور در استادیوم ورزشی امام رضا (ع) شهر دلند و بررسی وضعیت سکوهای تماشاگران این استادیوم برنامه بعدی وی بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان با تأکید بر اینکه این مقام مسئول مراحل پایان کار پروژه سالن ورزشی توران فارس رامیان که از پروژه های مصوبات سفر ریاست جمهور به استان گلستان که با ابلاغ اعتبارات سفر در آینده ای نزدیک افتتاح می شود را بررسی کرد، افزود: علاوه بر مسایل فوق، وضعیت مربوط به پروژه استادیوم ورزشی رامیان نیز به وی ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه حضور در تنها زمین فوتبال شهرستان آزادشهر برنامه عصر امروز سفر مدیر کل پارلمانی وزارت ورزش و جوانان در شرق استان بود، تصریح کرد: این زمین فوتبال در سیل گلستان به کلی از بین رفت و با پیگیری های مسئولین استانی در حال بهسازی و تکمیل می باشد.

برزمینی، حضور این مقام وزارت در سالن وحدت این شهرستان و تماشای تمرین تیم والیبال شهرداری آزادشهر (نماینده گلستان در لیگ دسته یک سری B ) را بسیار روحیه بخش عنوان کرد و گفت: این تیم در فصل جدید هر سه بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از افتتاح آکادمی فوتبال درودگر در شهرستان گنبدکاووس به عنوان مهمترین برنامه “محمدهادی لقمانپور” در استان گلستان نام برد و افزود: شامگاه امروز، فاز نخست از سه فاز آکادمی فوتبال “محمدصادق درودگر” شامل زیرسازی و نصب چمن مصنوعی، بهسازی رختکن و سرویس های بهداشتی، با اعتبار  ۹۵ میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی با تأکید بر اینکه مقرر شده است در فاز دوم این پروژه ساختمان های اداری، خوابگاه، سالن های بدنسازی و فیزیوتراپی، آب درمانی، کتابخانه و فروشگاه و در فاز سوم پیست ورزش پیاده روی خانوادگی احداث می شود، اضافه کرد: برنامه پایانی سفر این مقام مسئول به استان گلستان، رونمایی از تشک کشتی سالن ورزشی شهر قرق بود که در اختیار کشتی گیران این منطقه قرار گرفت.

به گزارش سادس، مدیر کل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان پس از جمع بندی مسایل مرتبط با این سفر، لحظاتی پیش استان گلستان را ترک کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *