واکنش استاندار به دستگیری یکی از مدیران شهری گرگان/ در برخورد با فساد با احدی تعارف نداریم

سادس/گلستان استاندار گلستان به حواشی دستگیری یکی از مدیران شهر گرگان به اتهام دریافت رشوه واکنش نشان داد.

علی محمد زنگانه عصر امروز شنبه 12 شهریور ماه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ما در برخورد با فساد هیچ خط قرمزی نداریم، هر کسی به مردم خیانت می کند و می خواهد به امید و انتظاری را که در مردم ایجاد شده صدمه بزند بدون تعارف با وی برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در برخورد با فساد با هیچ کسی تعارف نداریم، افزود: رئیس محترم جمهور در حکمی که به بنده دادند در فرازهای مختلف آن به رفع تبعیض، پاکدستی، فسادستیزی و عدالت تاکید کردند.

استاندار گلستان اضافه کرد: همه افراد متخلف به ویژه کسانی که در دولت مردمی بر صندلی مسئولیت تکیه می زنند، بدانند هیچ تعارفی با احدی ندارم و در برابر فساد برخورد ما قاطع و سریع خواهد بود.

زنگانه از اقدام هوشمندانه، دقیق و قاطع دستگاه قضایی استان قدردانی کرد و یادآور شد: با رعایت انصاف و همه جوانب به پرونده مدیر شهری گرگان رسیدگی می شود و تاکید ما در مبارزه با فساد صرفاً مربوط به فرد خاصی نیست و در مجموع نسبت به این مهم اهتمام ویژه‌ای دارم و در نشست کنفرانسی امروز هم به همه فرمانداران اعلام کردیم این مهم را در صدر توجه خود قرار دهند.

به گزارش سادس، طی روزهای گذشته خبر دستگیری یکی از مدیران شهری گرگان به اتهام دریافت رشوه واکنش های زیادی به همراه داشت.

ماجرا از این قرار بود که دادستان مرکز گلستان از دستگیری یکی از مدیران شهری گرگان در هنگام دریافت سکه های طلا به عنوان رشوه خبر داد و در تشریح جزئیات این ماجرا، گفت: این مدیر، قرار بود در ازای دریافت 100 سکه طلا، مسئله یک پرونده که در بخش حقوقی این دستگاه، مشکل داشت، برطرف کند که این مسئول زمانی که 27 سکه طلا به عنوان پیش پرداخت دریافت کرد، با ورود سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *