راه‌اندازی مرکز درمان سرپایی و بستری موقت در مرز مهران

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در بازدید از پایانه مرزی مهران گفت: مرکز درمان سرپایی و بستری موقت با ظرفیت ۵۲ تخت بستری برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با مشارکت پزشکان داوطلب این جمعیت ویژه زائران زن و مرد در پایانه مرزی مهران راه‌اندازی شد.

به گزارش سادس، وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: پزشکان و درمانگران داوطلب هلال احمر در خاک عراق پاسخگوی نیازهای درمانی و بهداشتی زائربن ایرانی و خارجی اربعین حسینی هستند.

سلیمی افزود: در ایام اربعین شهدای کربلا، طرح خادمین داوطلب جهت ارائه ویلچر به زائرین سالمند، ایستگاه تعمیرات البسه، ارائه خدمات رایگان خیاطی، شستشوی لباس زائران و سایر خدمات داوطلبانه در پایانه مرزی مهران انجام می‌شود.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه فعالیت های جمعیت هلال احمر به صورت داوطلبانه است، گفت: خرسندیم که این فرصت فراهم شد تا از ظرفیت پزشکان و پیرا پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر در حماسه عظیم اربعین حسینی استفاده کنیم.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ همچنین سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام به زائران توصیه کرد: با توجه به حضور تیم‌های جمعیت هلال احمر  در دوسوی مرزهای ایران و عراق و استقرار تیم های بهداشتی، درمانی و امدادی؛ زائران حسینی می‌توانند در صورت نیاز با مراجعه به پایگاه‌های هلال احمر در محورهای مواصلاتی از خدمات بهداشتی، درمانی و امدادی جمعیت هلال‌احمر بهره مند شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *