تاج هیچ‌کاری برای فوتسال نکرده است/ مجمع باید با فکر بیشتری رای می‌داد!

تاج هیچ‌کاری برای فوتسال نکرده است/ مجمع باید با فکر بیشتری رای می‌داد!

مربی سابق تیم ملی فوتسال می‌گوید اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال باید با دقت و تفکر بیشتری در انتخاب شرکت می‌کردند.

ناصر صالح، پیشکسوت تیم ملی فوتسال در گفت‌وگو با سادس در خصوص استعفای وحید شمسایی و دستیارانش از تیم ملی فوتسال در آستانه جام ملت‌های آسیا و بازگشت آن‌ها، گفت: به هر حال هر کسی نظر و عقیده‌ای دارد و باید به آن احترام گذاشت. شمسایی کارهای بزرگی برای تیم ملی و فوتسال ایران انجام داده و قطعا تصمیمی که گرفته بی‌دلیل نبوده است. حتی بازگشت او هم حتما به صلاح تیم ملی بوده که شمسایی از تصمیمش منصرف شده است.

وی ادامه داد: وظیفه‌ای که رییس جدید فدراسیون و هیات رییسه داشتند، این بود که خیلی سریع جلسه‌ای را با او و سایر مربی‌های تیم ملی بگذارند و مشکل را حل کنند که این اتفاق رخ داد.

مربی سابق تیم ملی فوتسال در خصوص انتخاب تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال و این که آیا این انتخاب به نفع یا ضرر فوتسال است، تصریح کرد: من در دوره قبلی ریاست تاج در فدراسیون فوتبال به عنوان مدیر فنی یکی از تیم‌های ملی با او کار کردم. او هیچ علاقه‌ای به پیشرفت و توسعه فوتبال نداشت و این در عملکردش مشخص بود. او اسما رییس فوتسال آسیا است اما هیچ کاری برای فوتسال چه در آسیا و چه در ایران انجام نداده است. نمی‌دانم وقتی کسی تا حالا کار مثبتی برای فوتسال انجام نداده، چگونه باید به عنوان رییس یک رشته انتخاب شود.

صالح در پایان اضافه کرد: تاج هیچ کاری برای فوتسال ایران نکرده است و هر کاری انجام شده، توسط تارقلیزاده صورت گرفته و فوتسال ایران مدیون او است. ماجدی از جنس فوتبال بود، عزیزمحمدی خدمات زیادی کرده بود و عملکرد تاج هم در دوره قبلی مشخص بود. اعضای مجمع باید با دقت و تفکر بیشتری در رای دادن خود می‌کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *