کار ما در چله دوم انقلاب بسیار دشوار است

سادس/همدان نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: کار ما در چله دوم انقلاب بسیار دشوار است و جهاد تبیین باید در تمام مدارس و دانشگاه‌های ما جاری شود. 

سارا فلاحی پنج‌شنبه ۱۰ شهریور در مراسم یادواره ۸۷ بانوی شهید شهرستان نهاوند که در محل مصلی نماز جمعه شهر نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: امروز زنان ما در سایه گفتمان انقلاب اسلامی هویت و شعور سیاسی و اجتماعی پیدا کرده‌اند و دولتمردان ما باید متناسب با سواد و معرفت بانوان ما امکانات در اختیار آن‌ها قرار بدهند.

وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان و زنان هسته اصلی هستند و باید به آنها میدان بدهیم و در هجمه فرهنگی که امروز ما را درگیر کرده است، باید زنان در صف اول مقابله با این هجمه قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه سرداران ما اگر نامی شدند چون قبل از مردم در میدان بودند و پشت میز نشین نبودند، افزود: مردم ما از نوازش در پشت تریبون خسته شده‌اند و از ما عمل و کار می‌خواهند و این عمل و کار باید جمعی باشد.

نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به اینکه متاسفانه امروز هویت جمعی در جامعه ما زخمی شده است، گفت: امروز مهمترین بزنگاه تاریخ انقلاب اسلامی است و در این شرایط حساس ما به مردان و شیرزنانی نیاز داریم که نسبت به هویت انقلاب اسلامی فهم داشته باشند و این هویت را با خونشان محافظت کنند.

فلاحی خاطرنشان کرد: امروز باید معرفت و بصیرت در جامعه ما جاری شود و اجازه ندهیم شرایطی حاکم شود که مانند واقعه عاشورا از قبیله انقلاب بر علیه انقلاب شمشیر بکشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مسندها عاریتی و امانت هستند و در جمهوری اسلامی نباید صندلی‌ را از زیرپای یک متخصص بیرون بکشیم و زیر پای یک غیر متخصص قرار دهیم چراکه این خیانت به انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی زنان ما باید در کنار مردان مثل سپرهای فولادی عمل کنند، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ما به درستی تبیین نشده و دشمن با ساخت مستندهای دورغین می‌خواهد فلسفه انقلاب را زیر سوال ببرد و متاسفانه نسل‌های مختلف انقلاب نتواسته‌اند باهم رابطه خوبی داشته باشند.

فلاحی یادآور شد: نسل‌های جدید متاسفانه انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را نمی‌شناسند و درک نمی‌کنند در صورتی که جوانان و نوجوانان ما باید تاریخ را مطالعه کنند و باید تاریخ انقلاب برای آن‌ها بازگو و تببین شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس با بیان اینکه‌ بیانیه گام دوم انقلاب را نه فقط با سیمنار و صرفا در پشت تریبون بلکه باید با معرفت پیاده کنیم، گفت: متاسفانه امروز بسیاری از ما نسبت به مرام شهیدانمان ناآگاه هستیم و نسبت به گفتمان انقلاب اسلامی و نسبت به تاریخ پر از شهادت سرزمینمان جاهلیم و گرنه در برابر بسیاری از ناملایماتی که باعث دلسردی مردم از انقلاب شده است سکوت نمی‌کردیم.

وی تاکید کرد: ما ولایتمداری را صرفا در پشت تریبون‌ها جاری می‌کنیم در صورتی که ولایتمداری یعنی حافظ خون شهیدان باشیم و برای مردم کارکنیم و به اختلاسگران اجازه دزدی از سفره مردم را ندهیم. 

فلاحی تاکید کرد: لازم نیست ما از شهیدانمان سپر بسازیم چراکه این ظلم به شهیدان است و  نباید به صندلی‌هایی که پشت آنها می‌ نشینیم خیانت کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: وقتی عده‌ای از خواص جامعه ما از انقلاب بریدند باعث شدند که بعضی از جوانان ما نیز از انقلاب دل‌زده شوند و هر جا که شکستی به انقلاب وارد شد به واسطه‌ باز شدن معبرها به وسیله مزدوران داخلی بود.

وی در پایان گفت: امیدواریم که روزی را شاهد باشیم که ریای سیاسی در جامعه ما مرده باشد و تریبون‌های ما محل وعده صادقانه باشند و روزی را شاهد باشیم شهیدان ما از رفتار و عملکرد همه ما راضی باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *