برای بازی با سپاهان برنامه داشتیم

برای بازی با سپاهان برنامه داشتیم

سادس/اصفهان کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کادر فنی‌مان خیلی‌خوب سپاهان را آنالیز کرده بود و برای تمامی دقایق بازی امروز مو به مو برنامه‌ریزی کرده بودیم، زیرا بازی برابر سپاهان آسان نیست.

ساسان انصاری، پس از پیروزی یک بر صفر فولاد برابر سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان، اظهار کرد: بازی امروز برای هر دو تیم سنگین و تاکتیکی بود، می‌دانستیم چگونه باید مقابل سپاهان پرمهره‌ای که چهار بازیکن باکیفیت و گران‌قیمت خارجی، بازیکنان خوب داخلی و ساختار خوبی دارد و یکی از بهترین تیم‌های ایران است قرار بگیریم.

وی افزود: در تمام چهار هفته‌ای که به میدان رفتیم کاملا حق‌مان سه امتیاز بازی‌ها بود و ۷۰ درصد مالکیت بازی‌ها از آن‌ما بوده است.

به گزارش سادس، کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان با تاکید بر تفاوت استراتژی بازی‌ها، خاطرنشان کرد: هر بازی استراتژی خاص خودش را دارد. در تهران مقابل ۶۰ هزار هوادار پرسپولیس مالک توپ و میدان بودیم و همچنین برابر تراکتور خیلی‌خوب بازی کردیم که با زدن سه‌گل توانستیم برنده شویم. 

انصاری تاکید کرد: بازی برابر سپاهان آن‌هم در اصفهان قطعا آسان نیست، اما با وجود کادرفنی فوق‌العاده و بازیکنانش اصلا موقعیتی به این تیم ندادیم و این به شرح‌وظایفی که کادرفنی برایمان در نظر گرفته بود برمی‌گردد. 

وی ادامه داد: کادرفنی‌مان خیلی‌خوب سپاهان را آنالیز کرده بود و برای تمام دقایق بازی امروز مو به مو برنامه‌ریزی کرده بودیم، خداروشکر توانستیم بازی را مدیریت کنیم و آن‌را به سمت‌وسویی ببریم که سه‌امتیاز بازی را کسب کنیم.

انصاری گفت: تمام بچه‌ها برای موفقیت تیم تلاش کردند. تمام یازده‌نفر اصلی و بازیکنان تعویضی تاثیرگذار بودند. یک تیم هستیم و این یکی از اصلی‌ترین نقاط‌قوت فولاد در سال‌های اخیر بوده است و از این بابت خوشحالم.

وی یادآور شد: فقط می‌توانیم امشب برای این پیروزی خوشحالی کنیم، بازی برابر سپاهان یک دیدار سه‌امتیازی مانند سایر بازی‌های لیگ بود که گذشت و قطعا تمامی بچه‌های تیم‌مان این را می‌دانند. ما در یک ماراتن هستیم و اگر از الان جشنی بگیریم کارمان سخت‌تر خواهد شد.

انصاری با بیان اینکه تیم‌ها از هفته‌های آینده پرقدرت‌تر از گذشته مقابل فولاد بازی می‌کنند، افزود: همه می‌دانند ما قوی هستیم، بازی برابر سپاهان را فراموش می‌کنیم و از فردا برای دیدار هفته آینده‌مان تلاش و تمرین خواهیم کرد.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *