آغاز فعالیت اولین مرکز پخش دارو دولتی لرستان در الشتر

سادس/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: طی ۵۰ سال گذشته مرکز پخش دارو دولتی در استان نداشتیم که به عنوان یک دغدغه پیگیر آن بودیم و توانستیم اولین مرکز را در شهرستان سلسله راه‌اندازی کنیم.

یحیی ابراهیمی در گفت‌وگو با سادس اظهار کرد: با توجه به این‌که در لرستان طی ۵۰ سال گذشته مرکز پخش دارو دولتی نداشتیم، به‌عنوان نماینده مردم در این رابطه که مطالبه اصلی مردم بود ورود کردیم.

وی افزود: با وزیر بهداشت، معاونین و دست‌اندرکاران پیگیری کردیم و مجوز ساخت یک مرکز پخش برای لرستان را به مرکزیت الشتر گرفتیم.

ابراهیمی ادامه داد: توانستیم برای اولین بار مجوز مرکز پخش دارو دولتی که مهم‌ترین آن مرکز پخش زیر نظر شستا بود را در الشتر گرفتیم و در هفته دولت شاهد افتتاح آن بودیم.

وی ادامه داد: به دنبال آن مجوز احداث مرکز پخش سهاهلال مربوط به هلال‌احمر و بعد از آن مرکز پخش رازی را گرفتیم.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس بیان کرد: با آمدن این مراکز پخش که در حکم یک کالای استرتژیک است و همیشه دغدغه ما این بوده و در حوادث غیرمترقبه با آن روبرو بودیم می‌توانیم به این دغدغه خود پایان داده و حتی به استان‌های همجوار نیز خدمت‌رسانی کنیم.

ابراهیمی افزود: این مراکز سالانه ۲۷۳ میلیارد تومان فروش دارند، ارزش افزوده و مالیاتی که از این مراکز گرفته شود نقش بسزایی در توسعه و اقتصاد شهرستان دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *