کودتا علیه راه‌اندازی فدراسیون آمادگی جسمانی!

کودتا علیه راه‌اندازی فدراسیون آمادگی جسمانی!

برخی روسای انجمن‌ها و کمیته‌هایی که به تازگی از فدراسیون ورزش‌های همگانی جدا و در ذیل فدراسیون آمادگی جمسانی تعریف شده‌اند با جدایی از این فدراسیون و حضور در فدراسیون جدید مخالفت کردند.

به گزارش سادس، فدراسیون همگانی نوشته است که وزارت ورزش و جوانان در تصمیمی یکطرفه و برخلاف دستورالعمل خود، انجمن آمادگی جسمانی را به فدراسیونی جدید تبدیل کرد و به دنبال آن ۲۶ انجمن، کمیته و گروه زیر مجموعه فدراسیون ورزشهای همگانی را از این فدراسیون جدا و اعلام کرد آنها به فدراسیون آمادگی جسمانی منتقل خواهند شد. 

به دنبال این تصمیم وزارت ورزش، روسای انجمن‌ها، کمیته ها و گروه های «کتل بل»، «دوچرخه سواری ثابت»، «تمرینات کاربردی در ورزش»، «کراس ترینیگ»، «آمادگی جسمانی»، «باروسول»، «یوگا»، «کلیستنیکس»، «ورزآرا»، «پیاده روی»، «ورزش در آب» و … با ارسال نامه‌هایی جداگانه به افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی به این تصمیم وزارت ورزش اعتراض و مخالفات خود با جدایی از فدراسیون همگانی را اعلام کردند.

به گزارش سادس،‌ این اتفاق در حالی است که وزارت ورزش و جوانان تصمیم نهایی خود را برای جدایی برخی از این انجمن‌ها از فدراسیون همگانی و الحاق به فدراسیون آمادگی جسمانی گرفته و تامین کننده بودجه و سیاست‌های اجرایی این انجمن‌هاست. 

باید دید که موضع وزرارت ورزش در قبال این اتفاق چه خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *