میرزایی: فرآیند تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه قانونی بود

رئیس هیات تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه تاکید کرد: فرآیند تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه قانونی بود و مجلس قانون را رعایت کرده است و آن را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

به گزارش سادس، حسین میرزایی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی نوبت دوم امروز ( سه شنبه) مجلس، بیان کرد: به عنوان رییس هیات تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه باید بگویم علت انجام این تحقیق و تفحص این بود که  این شرکت درخت پر ثمری بود که به دلیل مدیرعامل سیاسی و غیرمتخصص و تائید نشده توسط دستگاه‌های امنیتی ریشه و ساقه اش دچار آفت شده بود. این افراد مال با صاحب را به مال بد صاحب و مال بد صاحب را به بی صاحب و سپس مال بی صاحب را به نفع خود مصادره کرده بودند. 

وی در ادامه اظهار کرد: فرآیند تحقیق و تفحص قانونی بود و مجلس قانون را رعایت کرده و گزارش نهایی هم نیاز به محکمه های محکمی دارد که قانونی که باعث فساد شده اصلاح شود. متاسفانه امروز برخی با آدرس غلط در رسانه‌ها تحقیق و تفحص مجلس را زیر سوال می برند در حالی که ما در مورد فساد سند داریم و تا لحظه آخر آن را پیگیری خواهیم کرد. برخی از افراد در فولاد مبارکه حقوق نجومی می گرفتند اما یک ثانیه هم در آن حضور نداشتند. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *