اوبلاک: تغییرات سیمئونه ما را پیروز کرد

اوبلاک: تغییرات سیمئونه ما را پیروز کرد

سنگربان اتلتیکو مادرید دلیل اصلی پیروزی برابر والنسیا را تعویض‌های سرمربی این تیم دانست.

به گزارش سادس و به نقل از مارکا، اتلتیکو مادرید در هفته سوم رقابت‌های لالیگا مهمان والنسیا بود و توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند.

آنتوان گریزمان تعویض طلایی سیمئونه در این بازی بود. او در دقیقه ۶۴ وارد میدان شد و توانست در دقیقه ۶۶ تک گل بازی را به ثمر برساند.

اوبلاک بعد از بازی گفت: ما در نیمه نخست بازی بسیار بد و ضعیفی را به نمایش گذاشتیم اما در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم. تغییرات سرمربی تیم بسیار خوب بود و باعث شد تا ما سه امتیاز را به دست آوریم.

سنگربان اتلتیکو مادرید ادامه داد: با وجود آنکه در نیمه نخست بسیار ضعیف ظاهر شدیم اما بر این باور هستم که شایسته کسب سه امتیاز بودیم. در نهایت مهم کسب سه امتیاز بودیم که به آن دست پیدا کردیم و باید از این پیروزی خوشحال باشیم چرا که به سختی به دست آمد.

او در پایان گفت: تیم ما بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و این باعث می شود تا سرمربی تیم به راحتی بتواند تغییر تاکتیک دهد. همه بازیکنان می‌دانند که در چه تیم بزرگی بازی می‌کنند. مهم نیست که چه بازیکنی در ابتدا در ترکیب قرار می‌گیرد و چه بازیکنی بعدا وارد میدان می‌شود. همه در اینجا برای کمک کردن به تیم آماده هستند. والنسیا ما را زیاد تحت فشار قرار دارد با این حال اگر درخشش سنگربان این تیم نبود می‌توانستیم با نتیجه ای قاطع‌تر پیروز شویم.

اتلتیکو مادرید با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۶ امتیازی شد تا در رده هفتم جدول رده بندی قرار گیرد. رئال مادرید با ۹ امتیاز در صدر قرار دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *