تخصیص ۱۰۰ میلیارد بودجه برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان تهران

تخصیص ۱۰۰ میلیارد بودجه برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان تهران

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه از محل اعتبارات ملی و استانی برای تکمیل ۱۵۰ پروژه نیمه تمام و رها شده این استان خبر داد و گفت: در سال جاری با تخصیص این میزان اعتبارات بسیاری از پروژه‌های استان تهران تعیین تکلیف خواهد شد.

علی جوادی در گفت‌وگو با سادس، اظهار کرد: متاسفانه در دولت قبل به دلیل محدود بودن اعتبارات ورزشی نزدیک به ۱۵۰ پروژه استان تهران نیمه تعطیل و یا رها شده بود که برای تکمیل آنها چیزی بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم تا به بهره‌برداری برسانیم. البته با حمایت سازمان برنامه و بودجه و استاندار تهران، ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی برای تکمیل و بهره‌برداری این تعداد پروژه تخصیص داده شده که رقم قابل توجهی است و این امیدواری وجود دارد که در سال جاری با تخصیص این میزان اعتبارات، زودتر  پروژه های نیمه تمام و رها شده را تعیین تکلیف کنیم و به بهره‌برداری برسانیم.

وی با اشاره به عملکرد موفق ورزشکاران استان تهران در بازیهای کشورهای اسلامی، گفت: عملکرد موفقی را از ورزشکاران استان تهران در این دوره از بازی‌های کشورهای اسلامی شاهد بودیم و روند آنها رو به رشد و چشمگیر بود، به همین دلیل سعی داریم با برگزاری مراسمی از مدال آوران استان تهران تجلیل و قدردانی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران همچنین از افتتاح طرح خیابان ورزش خبر داد و افزود: به منطور توسعه ورزش همگانی و بهبود سلامت مردم تلاش کردیم در هر محله با همکاری کمیته شورای شهر و اداره کل طرح خیابان ورزش را عملیاتی کنیم تا در جهت توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط گام‌های موثری برداریم. همچنین برای تشویق مردم جهت انجام فعالیت‌های بدنی در ساعتی از روز نیز کلیه اماکن ورزشی استان تهران را با تخفیفات مناسب در اختیار مردم قرار دادیم.

جوادی گفت: با چابک سازی که انجام شده سرعت صدور پروانه اماکن ورزشی بیشتر شده و کلیه اماکن ورزشی دارای مجوز شدند تا بار مسوولیت از دوش مدیران و مربیان در صورت بروز هرگونه اتفاق کاهش پیدا کند.

وی با بیان این که ساختار تشکیلاتی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران متناسب با رشد جمعیت نیست، تصریح کرد: مهم ترین برنامه تقویت ساختار اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است تا به عنوان یک اداره کل ویژه کارها را پیش ببرد نه اداره کل معمولی با ساختار مشابه سایر استانها.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در پایان افزود: استان تهران فقیرترین استان در بحث سرانه ورزشی است، دلیل این فقر نیز تراکم جمعیت آن نسبت به سایر استانهاست، به طوری که با افزایش جمعیت سرانه فضای ورزشی آن رشد نکرده و این بزرگ‌ترین مشکل برای اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *