دلیل رئیس فدراسیون اسکواش برای دیرآمدن به مجمع کمیته المپیک

دلیل رئیس فدراسیون اسکواش برای دیرآمدن به مجمع کمیته المپیک

رئیس فدراسیون اسکواش دلیل غیبت خود در دور اول انتخابات کمیته ملی المپیک را عدم صدور ویزا برای برخی از اعضای تیم اعزامی به مسابقات مصر عنوان کرد.

به گزارش سادس، مسعود سلیمانی در حاشیه انتخابات کمیته ملی المپیک در مورد حضور نداشتن در دور اول انتخابات گفت: مجمع بسیار خوبی بود. به همه منتخبان تبریک می‌گویم. کاروان ۲۲ نفره پدل ایران فردا شب عازم مصر است. از دفتر حافظ منافع مصر اعلام کردند که برای ۱۸ نفر ویزا صادر شده و باید برای حل مشکل بقیه مراجعه کنید. این بحرانی بود که فدراسیون را گرفتار می‌کرد، بنابراین مجبور شدم این قضیه را حل کنم و به دور دوم انتخابات رسیدم.

رئیس فدراسیون اسکواش ادامه داد: واقعا اتفاقی بود. دچار بحران هستم. باید تکلیف تیم اعزامی را حل کنیم. سرمربی و کاپیتان تیم ملی در ایران مانده‌اند و این موضوع تیم ما را در مصر دچار مشکل خواهد کرد.

او  در پاسخ به این سوال که در دور اول رای نداده است، بهتر نبود برای رعایت عدالت در دور دوم هم رای ندهد، گفت: رای ندادیم چون نرسیدیم. به هر حال تابع دستورات بودیم و هر چه به ما اعلام شود انجام می‌دهیم.  

سلیمانی در پاسخ به این سوال که دستورات از طرف چه کسی داده شد گفت: از طرف کسی داده نشد. من تابع دستورات هستم. وقتی آمدیم علیرضا دبیر پرسید این دو می‌توانند رای بدهند که از سوی نماینده شورای آسیا اعلام شد بله. من هم عضو هیات اجرایی و هم رئیس فدراسیون هستم و می‌توانستم رای بدهم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *