نوروزی: در هیات اجرایی خانه تکانی شد/ شیطنت در مجمع چه حرفی است؟

نوروزی: در هیات اجرایی خانه تکانی شد/ شیطنت در مجمع چه حرفی است؟

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی پس از انتخاب خود به عنوان نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: یک خانه تکانی در هیات اجرایی اتفاق افتاد که به فال نیک می‌گیریم و تجدید نظر و اصلاح و تغییر مسیر نیاز است.

به گزارش سادس، غلامرضا نوروزی در پایان انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: با قدرت بیشتر فعالیت‌های خودم را در کمیته ملی المپیک ادامه می‌دهم.  

او در خصوص انتخاب خسروی وفا به عنوان رئیس کمیته گفت: دو گزینه، گزینه‌های خوبی بودند، سابقه خوبی داشتند و ورزشی بودند. به هر حال خسروی وفا هم یک فرد ورزشی است. گروهی هم که انتخاب شدند گروه جوان‌تر و با تجربه‌تر هستند.  

نوروزی در ادامه گفت: یک خانه تکانی در هیات اجرایی اتفاق افتاد که به فال نیک می‌گیریم. تجدید نظر و اصلاح و تغییر مسیر نیاز است. امیدواریم که با کمک خسروی وفا بتوانیم این وظیفه سنگین را انجام دهیم.

او در پاسخ به این سوال که خودتان هم برای حضور در نایب رئیسی کمیته رقابت سنگینی داشتید، گفت: کل رقابت از صفر تا صد سنگین بود و نشان از اهمیت موضوع داشت. به هر حال همه کار کرده بودند و رییس فدراسیون هستند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین گفت: همه شناخته شده هستند. تعداد کاندیداها در هیات اجرایی هم بیشتر بود و طبیعی است که رقابت سنگین‌تر باشد. کسی هم انصراف نداد. رقابت خیلی خوبی بود و امیدوارم از حسن اعتماد استفاده کنیم.

او در ادامه گفت: خوشبختانه کمیته ملی المپیک از بلاتکلیفی درآمد. این بلاتکلیفی داشت به ورزش کشور چه در داخل و چه در خارج لطمه می‌زد و زیبنده نبود. از وزیر ورزش و صالحی امیری تشکر می‌کنم که همت کردند و انتخابات برگزار شد.

نوروزی در پاسخ به این سوال که با لابی چقدر موافقید و چه تفاوتی با مهندسی انتخابات دارد، گفت: کسانی که در مجمع کاندیدا بودند، سال‌ها در ورزش هستند و کار می‌کنند. تنها مجمعی بود که فرصتی نداشت تا کاندیداها خود را برای اعضا مجمع معرفی کنند. این نشان می‌دهد که اعضای مجمع شناخته شده ورزش هستند و این اتفاقات افتاد.

او در خصوص اضافه شدن اسکندری و سلیمانی در دو دوم رای‌گیری گفت: قانون مشخص بود که المپیکی‌ها نصف به علاوه یک باشند. شاید دیر رسیدند و کاری داشتند اما خود را به موقع رساندند. اعتقادی به شیطنت ندارم این چه حرفی است؟

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *