پاکدل: لیست هماهنگی وجود نداشت/ انتخابات سالم برگزارشد

پاکدل: لیست هماهنگی وجود نداشت/ انتخابات سالم برگزارشد

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک وجود لیست از قبل تعیین شده‌ای از اعضای هیات اجرایی را رد کرد و گفت: دیگر مثل قدیم نیست که کسی بخواهد رای را به کسی تحمیل کند. آرا روی کاغذ مخفی بوده و کسی نتوانست چک کند.

به گزارش سادس، مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک امروز (یکشنبه) برگزار شد و محمود خسروی وفا به عنوان رئیس انتخاب شد. در بخش اعضای هیات اجرایی علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال موفق شد با کسب ۳۸ رای به هیات اجرایی راه پیدا کند.  

پاکدل در حاشیه انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: خوشحالم که امروز ورزش ایران برنده شد. دغدغه اصلی من و خیلی از دلسوزان ورزش این بود که انتخاب برگزار شود، چون برگزاری نشدن آن آسیب بزرگی بود. با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی و پس از آن المپیک، لغو انتخابات می‌توانست به ورزش کشور آسیب بزند. در وهله اول خوشحالم و از اعضای مجمع، ‌ کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بابت برگزاری مجمع تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: از بزرگوارانی که در مجمع امروز به من رای دادند، تشکر می‌کنم. همانطور که در روز ثبت نام وعده دادم، من به عنوان نماینده ۵۱ فدراسیون ورزشی، ورزشکاران و قهرمانان در هیات اجرایی حضور خواهم داشت و همه توانم را می‌گذارم که در مسیر توسعه ورزش کشور قدم بردارم.  افتخار می‌کنم روزی ورزشکار بوده‌ام و امروز به عنوان کسی که از بدنه و جنس ورزش بوده، در سطح مدیریتی ورزش به عنوان یک خادم کوچک حضور دارم. تلاش می‌کنم تمام تجربیاتم را بگذارم تا به ورزش کشور کمک کنیم.

پاکدل در مورد رقابت خسروی وفا و علی‌نژاد برای ریاست کمیته گفت: به آقای خسروی وفا هم تبریک می‌گویم و از آقای علی‌نژاد هم تشکر می‌کنم. رقابت نزدیکی بود. امروز کسی در انتخابات بازنده نبود. امروز همه کسانی که حضور داشتند تا مجمع برگزار شود برنده و امروز بودند. امیدوارم برای پیشرفت ورزش کشور قدم برداریم.  

او در پاسخ به این سوال که چقدر به لابی‌های قبل از انتخابات اعتقاد دارید، بیان کرد: فکر می‌کنم اکثرا دلی در مجمع رای دادند. دیگر مثل قدیم نیست که کسی بخواهد رای را به کسی تحمیل کند. آرا روی کاغذ مخفی بوده و کسی نتوانست چک کند. بالاخره هر کدام از دوستان کنار هم دوستانی را داشته‌اند اما اینکه می‌گویند لیستی از قبل بوده، تکذیب می‌کنم. خود اعضای مجمع می‌توانند به این مهم شهادت بدهند. خوشحالم که بالاخره انتخاباتی سالم و به دور از شائبه برگزار شد.  

پاکدل بیان کرد: بر اساس تصمیم قلبی و اعتقادی و بر اساس چارچوب‌هایی که برای خودم داشتم، برای رئیس، نایب رئیس و هیات اجرایی رای دادم.  

او در مورد برنامه‌ها هیات اجرایی گفت: یکی از مباحث مهم مباحث مالی و اقتصادی چه در بحث اعتبارات و بودجه دولتی است. فراموش کردم باید از صالحی امیری تشکر کنم که در زمان حضورش زحمات زیادی را کشید. بی انصافی است اگر نگوییم. امیدواریم در حوزه هایی که خوب کار شده مسیر او را ادامه دهیم. در حوزه هایی که مشکلات وجود داشته اصلاح کنیم و هیات اجرایی صرفا اسم نباشد و بتوانیم براساس یک برنامه‌ریزی خوب به ورزش کشور کمک کنیم.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *