توضیحات طباطبایی درباره تغییرات جدید در ورزشگاه آزادی


میکسدزون ورزشگاه آزادی

مدیر ورزشگاه آزادی می‌گوید برای تعمیر سقف ورزشگاه آزادی برنامه ریزی بلند مدتی را انجام داده‌اند.

سید حسن طباطبایی در گفت و گو با سادس، درباره ترمیم و بازسازی میکسدزون ورزشگاه آزادی در آستانه آغاز رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و بازی های انتخابی جام جهانی اظهار کرد: با توجه به آغاز این رقابت‌های بین المللی لازم بود که تونل ورزشگاه آزادی ترمیم و تعمیر شود. جا دارد از مقام عالی وزارت ورزش و جوانان آقای سلطانی‌فر و رییس سازمان توسعه و تجهیز امکان ورزشی آقای مدبر تشکر کنم. این دو حساسیت لازم را نسبت به ورزشگاه آزادی دارند. ما یکسری کارها از قبیل تعمیر منطقه میکسدزون را شروع کرده ایم تا شکل آبرومندانه‌ای داشته باشد.

او اضافه کرد: ورزشگاه آزادی جزو بهترین ورزشگاه های کشور است و شرایط آن برای مسئولان مهم است. ما علاوه بر میکسدزون، نمازخانه مرکزی ورزشگاه آزادی را هم ترمیم اساسی کردیم. برای اتاق کنفرانس و جایگاه خبرنگاران هم برنامه هایی داریم تا شکل بهتری به خود بگیرند. به مرور بخش های مختلف ورزشگاه آزادی را تعمیر می‌کنیم.

مدیرمجموعه ورزشگاه آزادی به برگزاری بازی‌های مختلف اشاره کرد و گفت: نمی خواهیم در حین تعمیر ورزشگاه خللی در برگزاری بازی ها به وجود بیاید و تمام تلاش خودمان را کردیم که در مدت زمان کوتاهی تعمیرات را تمام کنیم. برنامه ریزی ما برای آینده هم به این شکل است که با برگزاری بازی‌ها تداخلی نداشته باشیم. ورزشگاه آزادی جزو مهم ترین ورزشگاه های کشور است.

طباطبایی درباره چکه کردن آب ناشی از بارش باران و برف در روزهای پاییز و زمستان از سقف طبقه اول و دوم ورزشگاه گفت: چکه کردن آب به خاطر قسمت‌های بالایی ورزشگاه است که باید به آنها رسیدگی کنیم. ما یک برنامه بلند مدت داریم که به مرور آن ها را انجام می دهیم. بحث ایزولاسیون سقف ورزشگاه آزادی را پیش رو داریم و کارها را تفکیک کرده ایم.

او درباره مشکلات دو تیم استقلال و پرسپولی بر سر زمانبندی برای تمرین در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی اظهار کرد: چمن شماره دو ورزشگاه آزادی مشکل خاصی ندارد و استقلال و پرسپولیس هم علاقه مند هستند که تمرینات خود را در این زمین برگزار کنند.  این دو تیم محدودیت هایی برای حضور تماشاگران خود در تمرین دارند اما ما به گونه ای برنامه ریزی می کنیم که در بخشی از روز این زمین در اختیار استقلال و در بخشی از روز هم در اختیار پرسپولیس باشد. این دو تیم سرمایه های ملی هستند.

مدیر مجموعه ورزشگاه آزادی در پایان با تشکر از اصحاب رسانه افزود: از نگاه ویژه مسئولان به ورزشگاه آزادی تشکر می کنم  و در تلاش هستیم که این فرآیند ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *