فجر آماده برداشتن اولین گام محکم است

فجر آماده برداشتن اولین گام محکم است

سادس/فارس سرمربی فجرشهید سپاسی در آستانه آغاز فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال کشور، از روند جذب بازیکن و همچنین اردوی آماده سازی تیمش ابراز رضایت و ضمن یادآوری اینکه مسئولیتی سنگین عهده دار است، خاطرنشان کرد که فجر شهید سپاسی آماده برداشتن گامی محکم در اولین دیدار خواهد بود.

مهدی رجب زاده درباره وضعیت نقل و انتقالات تیمش به سادس گفت: خوشبختانه در نقل و انتقالات خوب عمل کردیم. نمی توانم بگویم عالی، اما بازیکن هایی که مد نظرمان بودند جذب شدند و از سردار بوعلی نیز به عنوان شخص باشگاه و آقای فتاحی، مدیرعامل محترم، که در این زمینه خیلی به من کمک کردند سپاسگزارم.

رجب‌زاده با بیان اینکه تیم تمرینات خوبی را برگزار کرده و 2 اردوی اثرگذار را پشت سر گذاشته و به هماهنگی نسبی رسیده و اکنون آماده برداشتن نخستین گام محکم است؛ گفت: از روزی که سکان فجر شهید سپاسی به دستم سپرده شد، سعی کردم ابتدا ذهنیت بچه ها را تغییر دهم. آن حس پیروز نشدن باید از تیم بیرون رفته و حس برتری طلبی غالب شود. تمام تلاشمان این است که از روز اول، قدممان را محکم برداریم تا بتوانیم جزو مدعیان اصلی باشیم.

ابراز رضایت از چمن ورزشگاه حافظیه

کاپیتان پیشین فجری‌ها در خصوص وضعیت زمین چمن حافظیه که سال گذشته مشکلات زیادی را برای این تیم ایجاد کرد، گفت: در روند آماده سازی پیش فصل، چند بازی روی زمین حافظیه انجام دادیم و خوشبختانه این چمن در حال حاضر به وضعیت مساعدی رسیده است و فعلا کیفیت خوبی دارد. هر چند می گویند برای بازی های زمستان، این کیفیت از دست می رود اما من یک چیزی را از روز اول با بچه ها مطرح کردم و آن اینکه؛ درست است زمینِ صاف خیلی خوب است و کمک می کند بتوانیم برنامه های تاکتیکی را به بهترین شکل انجام بدهیم، اما باید یاد بگیریم که در زمین خراب هم خوب بازی کنیم و ببریم. ما باید با هر شرایطی که وجود دارد، آنقدر قوی عمل کنیم که در تمام بازی ها موفق باشیم.

رجب زاده در خصوص تیم “ون پارس اصفهان” که نخستین حریف فجر در مسابقات این فصل است، گفت: با وجود اینکه چندین سال در اصفهان بازی کرده ام، اما شناخت خاصی از تیم “ون پارس” ندارم. چون بازی های لیگ دو پخش زنده ندارد و من فقط توانستم یک دیدار این تیم مقابل شهید قندی یزد را در فولادشهر تماشا کنم. اما آنها امسال تغییرات زیادی داشتند و شاید بازیکنان زیادی تغییر کرده باشند. در این مدت پیگیر به دست آوردن اطلاعات از این تیم بوده ام اما هنوز برایم تیم ناشناخته ای است.

سرمربی جوان طلایی پوشان شیراز افزود: تیم ما چه به لحاظ اسم و رسم، چه از نظر اعتبار و نوع باشگاه، تیم بزرگی است و این وظیفه و مسئولیت ما را سنگین تر می کند. باید بازی ها را با موفقیت به انجام برسانیم. هر جند در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست ولی ما با تمام توان در تمام رقابت ها به میدان می رویم.

به گزارش سادس، دیدار تیم های فجرشهیدسپاسی شیراز و ون پارس نقش جهان اصفهان، از ساعت 19 و 15 دقیقه روز یکشنبه ۶ شهریور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و به قضاوت آقایان هادی علی نیافر، احمد حقانی، رشید پردل و رضا مرادی برگزار می شود. ناظر داوری نیز مهرداد ذهبی خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *