خداحافظی کاپیتان باتجربه مکزیک بعد از جام جهانی قطر

خداحافظی کاپیتان باتجربه مکزیک بعد از جام جهانی قطر

آندرس گواردادو پس از حضور در جام جهانی قطراز تیم ملی کشورش کناره‌گیری خواهد کرد.

به گزارش سادس و به نقل از گلوبو، آندرس گواردادو سال‌ها یکی از اعضای اصلی تیم ملی مکزیک بوده و به عنوان کاپیتان این تیم فعالیت دارد. او در حال حاضر در آستانه حضور در جام جهانی قطر است و سابقه حضور در جام های جهانی ۲۰۰۶، ۲۰۱۰، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ را دارد. به این ترتیب جام جهانی قطر پنجمین حضور او در این رقابت‌هاست.

آنتونیو کارباخال و رافائل مارکز دو اسطوره تیم ملی مکزیک هستند که تاکنون حضور در ۵ دوره جام جهانی را تجربه کردند و گواردادو در قطر به این جمع ملحق خواهد شد و در زمره بازیکنانی خواهد بود که پنج دوره در جام جهانی بودند.

آندرس گواردادو گفت: برای من جام جهانی آخرین حضور در تیم ملی کشورم است و بعد از پایان این رقابت‌ها از فوتبال ملی کنار می‌روم. این آخرین رویای من و آخرین هدف من است. دوست دارم در آخرین حضور در جام جهانی بهترین عملکردم را ارائه کنم چون این آخرین شانس من برای کسب افتخار است.

او همچنان با بیش از ۱۰۰ بازی ملی به عنوان یکی از با تجربه‌ترین بازیکن تیم ملی مکزیک فعالیت دارد و نسل جوان تیم ملی کشورش را هدایت می کند.

مکزیک در گروه جهانی برابر آرژانتین، لهستان و عربستان سعودی به میدان خواهد رفت و راهی دشوار اما نه غیرممکن برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *