سوارِ بازی بودیم

سوارِ بازی بودیم

سادس/اصفهان کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با اینکه به گل نرسیدیم و از این بابت ناراحتیم، اما از شکل بازیمان خرسند هستیم. 

مسعود ابراهیم‌زاده، پس از تساوی صفر-صفر ذوب‌آهن و مس رفسنجان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال در خصوص این بازی، اظهار کرد: بازی خوبی بود و جز معدود بازی‌هایی شد که مس رفسنجان موقعیت نداشت. فرصت‌ و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم که به گل منتهی نشد.

وی با اشاره به ظرفیت ۳۰ درصدی حضور هواداران در این دیدار، افزود: دلتنگ هوادارانمان بودیم و از آمدنشان خوشحال شدیم. امیدارم این روند ادامه‌دار باشد. 

به گزارش سادس، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: ناراحتیم که بازی با نتیجه مساوی تمام شد، اما از شکل و روند بازی‌مان خوشحالیم و به خوبی سوار بر بازی بودیم.

ابراهیم‌زاده گفت: امیدوارم بازی به بازی پیشرفت کرده و این امتیازات را جبران کنیم.

محمدحسین اسلامی، بازیکن جوان ذوب‌آهن نیز درباره این بازی، اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول تعادل بر بازی حاکم بود. در ادامه نیمه دوم شرایط بهتر شده و موقعیت‌های بیشتری خلق کردیم که به گل نرسیدیم.

هافبک گاندوها درباره شرایط و آمادگی خود، توضیح داد: هفته گذشته اتفاقی افتاد که با حمایت‌ها توانستم برگردم و این هفته بازی کنم.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *