روند مذاکرات به خوبی در حال پیشرفت است

سادس/سمنان عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه معتقد است که: روند مذاکراتبه به خوبی در حال پیشرفت است.

عباس گلرو در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت شهرستان سمنان که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد اظهار کرد: روند مذاکرات در عین حفظ توانمندی و زیرساخت ‌ای هسته ای، به خوبی در حال پیشرفت است که در واقع هنر دولت بود که اقتصاد کشور را به مذاکرات بی‌منتها گره نزد.

وی بااشاره به عملکرد یک ساله دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: دولت دکتر رئیسی در یک سال گذشته تحولات داخلی و خارجی را با باور مستحکم در جهت اتکا به ذات و استعداد های درون کشور، شکل داد.

ویس با بیان اینکه سفرهای استانی رئیس‌جمهور از حیث ارتباط نزدیک با مردم و حل مشکلات دارای اهمیت است افزود: اعتبارات نقدی خوبی در راستای شروع عملیات اجرایی پروژه های راکد و نیمه تمام استان از محل سفر ریاست محترم‌ جمهوری تخصیص یافت.

وی عملکرد دولت در حوزه کنترل بیماری کرونا را موفقیت آمیز خواند و تصریح کرد: واردات خوبی در بحث واکسن کرونا برای حفظ جان هموطنان شکل گرفت که از ۷۰۰ نفر مرگ بر اثر کرونا در روز به زیر ۱۰ مورد رسیده ایم.

گلرو گفت: طرح دارو یار از اقدامات ارزنده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که از وزیر محترم تقدیر و تشکر می کنم.

وی با اشاره به زیرساخت های درمانی ایجاد شده در سمنان افزود: زیرساخت ها در بخش تخصصی سرطان سمنان مهیاست اما در بحث رادیوتراپی مشکل دارد.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه ادامه داد: شهرستان سرخه ، به دلیل جدید التاسیس بودن نیازمند توجه ویژه در حوزه بهداشت و درمان است تا طی برنامه ریزی آینده محور پیشرفت داشته باشد.

گلرو اضافه کرد: بیمارستان مهدیشهر ،  پس از سالها در دولت دکتر رئیسی به بهره برداری رسید که از نظر امکانات با کمبودهایی مواجه است که مطالبه به حق مردم در این خصوص نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *