انتخاب کمک داور شیرازی برای دیدار حساس هفته سوم لیگ برتر

انتخاب کمک داور شیرازی برای دیدار حساس هفته سوم لیگ برتر

سادس/فارس از میان ۵ داور و کمک داور اهل استان فارس حاضر در لیگ برتر فوتبال کشور، تنها یک نفر در هفته سوم این رقابت ها قضاوت خواهد کرد.

در تست گیری بدنی داوران پیش از آغاز رقابت های لیگ برتر، ۹ نفر از استان فارس شرکت داشتند که ۴ نفر در این تست مردود شدند. بدین ترتیب ایمان کهیش به عنوان تنها داور وسط و فرهاد مروجی، محمد هاشمی نسب، حامد صفایی و سعید زیبا به عنوان کمک داور، نمایندگان فارس در لیگ برتر هستند.

در هفته اول رقابت ها ایمان کهیش به عنوان داور چهارم دیدار تیم های گل‌گهر سیرجان و تراکتور تبریز انتخاب شده بود و در هفته دوم نیز به عنوان داور اول، دیدار تیم های مس کرمان و پیکان تهران را قضاوت کرد.  همچنین محمد هاشمی نسب کمک داور اهل شهرستان فسا نیز دستیار کهیش در بازی کرمان بود.

اما در هفته سوم، و بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حامد صفایی تنها نماینده فارس در بین داوران لیگ برتر خواهد بود. وی کمک داور دیدار حساس گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان است.

فرهاد مروجی کمک داور بین المللی و شاخص شیرازی که فصل گذشته دیدارها مهم و زیادی را پرچم زد، در سه هفته ابتدایی فصل جاری برای قضاوت انتخاب نشده است.

به گزارش سادس، هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور پنجشنبه ۳ شهریور آغاز و جمعه ۴ شهریور به پایان می رسد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *