زاهدی: قبل از فرا رسیدن سال تحصیلی جدید مشکل فرهنگیان طرح مهرآفرین حل شود

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته توسط مجلس و توافق اولیه با معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری انتظار می‌رود قبل از فرا رسیدن سال تحصیلی جدید مشکل فرهنگیان طرح مهرآفرین حل شود.

به گزارش سادس، محمدمهدی زاهدی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری گفت: بارها گفته ام که بانک پاسارگاد به عنوان سهامدار اصلی پتروشیمی فجر کرمان با تعلل و تسامح در اجرای این پروژه کوتاهی کرده است. باید با خلعیت، سهام آن به افراد حقیقی و حقوقی دیگر از جمله صنایع بزرگ واجد شرایط استان کرمان واگذاری شود تا این پروژه را عملیاتی شود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تذکر دیگری بیان کرد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته توسط مجلس و توافق اولیه با معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری انتظار می رود قبل از فرا رسیدن سال تحصیلی جدید مشکل فرهنگیان طرح مهرآفرین حل شود.

زاهدی همچنین خطاب به تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: رعایت خطوط قرمز نظام از جمله راستی آزمایی برای رفع تحریم ها و فروش آزادانه نفت و دریافت آزادانه پول آن و همچنین ضمانت‌های لازم مورد توجه قرار گیرد. همچنین باید تبدیل هر ارز دریافتی حاصل از صادرات و فروش نفت به ارز مورد نیاز کشور بدون هیچ ممانعتی صورت گیرد.

نماینده کرمان خواستار آبرسانی به روستاهای شهرستان کرمان و راور فاقد شبکه آبرسانی شد و در تذکری به وزیر صمت گفت: بارها گفته ام در برخی از صنایع و معادن کرمان فساد و رانت وجود دارد امیدوارم با حسابرسی های دقیق و عادلانه، اقدام لازم انجام شود و قوه قضائیه نیز همکاری لازم را داشته باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *