پیام فراجا برای هفته دولت

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرا رسیدن هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.

به گزارش سادس، در پیام فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت که پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آن را منتشر کرده، آمده است:

«هفته دولت یادآور خدمتگزاری صادقانه، بی‌منت و تأثیرگذار شهیدان والامقام و معزز  محمدعلی رجایی و محمد جواد باهنر به عنوان دولتمردان مردمی است که در راستای پاسداری از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عزت، شرف و سربلندی کشور از هیچ کوششی فروگذار نکردند و جان خود را در راه خدمت به مردم در طبق اخلاص گذاشتند به طوری که دستاوردهای آنها در اذهان مردم شایسته ایران اسلامی ماندگار شده است.

 این شهیدان والامقام، ساده‌زیست و بی‌توقع برای رفع مشکلات قشر آسیب‌پذیر جامعه کمر همت بستند و از سوی مردم خدمتگزاران صادق لقب گرفتند و چه افتخاری از این برتر و بالاتر. مردانی که به جز برای رضای خدا و بندگان او اندیشه‌ای نداشتند و به الگویی برای خدمت خالصانه و بی‌منت بدل شدند.

تلاش، همت و غیرت دولتمردان امروز که با تأسی از منش این شهیدان و همچنین هدایت­‌های مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای عزیز همان روش را نقشه راه خود قرار داده و در میدان عمل، پرچم خدمت را به دوش گرفته و بر قلب مسائل و مشکلات می‌تازند ستودنی است و این صبر و صلابت برای رسیدن به اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران، مایه مباهات است و جای تقدیر دارد.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامی داشت هفته دولت و ارج نهادن بر روحیه جهادی خدمتگزاران و دولتمردان و آرزوی توفیقات بیش از پیش آنها در راه توسعه و اعتلای کشور اسلامی‌مان، بر همکاری‌های روزافزون مجموعه انتظامی کشور با دولت محترم تاکید داشته و اعلام می دارد با حمایت دولت مردمی در توسعه نظم، امنیت، آرامش و خدمت خالصانه به ملت شریف ایران اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *