قدرت داور به مدیریت‌اش است نه کارت‌هایش

قدرت داور به مدیریت‌اش است نه کارت‌هایش

سادس/اصفهان سرمربی تیم فوتسال گهر زمین سیرجان گفت: بازی در نیمه دوم اصلا فنی نبود و با توجه به اتفاقات امروز اگر به جای مدیران باشگاه باشم، تیم‌داری نمی‌کنم. 

حسین افضلی، شامگاه(سه‌شنبه، یکم شهریور) پس از شکست برابر تیم گیتی‌پسند در یک دیدار پرحاشیه در گفت‌وگو با سادس ضمن گلایه از داوری، اظهار کرد: بازی حساسیت بالایی داشت و داوری در سطح این بازی نبود. تاکنون اسم این داوران را نشنیده بودم و فکر می‌کنم داوری در لیگ ما نوبتی است.

وی افزود: در نیمه دوم بازی فنی نبود و انتخاب این داوران برای این بازی در چنین لیگ پویایی اشتباه بوده است.

افضلی تاکید کرد: باید بنابر حساسیت و شرایط بازی داور انتخاب کنیم که این اتفاق برای بازی ما رخ نداد و کار اشتباهی رقم خورد. 

به گزارش سادس، سرمربی تیم فوتسال گهر زمین خاطرنشان کرد: اگر جای مدیران گهر زمین باشم با شرایطی که امروز دیدیم دیگر تیم‌داری نمی‌کنم، زیرا نتیجه بازی حق ما نبود. 

افضلی با اشاره به اتفاقات و حواشی بازی امروز، توضیح داد: قانون اعلام کرده است که با پرتاب بطری حتی برای یکبار، نتیجه بازی باید ۳ بر صفر شود. امروز چند بار این اتفاق افتاد و بازی از شرایط خارج شده و با توقف بازی، حریف، نفس گرفت. مگر چندبار یک بازی را می‌توان متوقف کرد؟ اگر قرار باشد به همه کارت بدهیم که از همان ابتدا بازیکنان را از زمین خارج کنیم. 

وی تصریح کرد: قدرت داوری به ذهن و مدیریتش است نه کارتش. با این رویه همه ناراضی هستند و حق به حق‌دار نمی‌رسد نتیجه امروز واقعی نیست. 

سرمربی تیم فوتسال گهر زمین،گفت: با وجود این شرایط زورمان به برخی موضوعات نمی‌رسد. جامعه داوری نجیب و پاک هستند، ولی این داوری برای چنین بازی ضعیف است.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *