واینالدام غایب بزرگ جام جهانی ۲۰۲۲؟

واینالدام غایب بزرگ جام جهانی ۲۰۲۲؟

هافبک تیم ملی هلند و رم ایتالیا به احتمال زیاد غایب بزرگ هلندی‌ها در جام جهانی خواهد بود.

به گزارش سادس و به نقل ازیورو اسپورت، گزارش‌ها حاکی از آن است که جورجینیو واینالدام، هافبک تیم ملی رم و هلند به دلیل شکستگی پایش جام جهانی قطر را از دست خواهد داد. این بازیکن هلندی در اوایل این ماه به صورت قرضی از تیم پاری سن ژرمن به تیم رم ایتالیا پیوست اما فصل برای این بازیکن ۳۱ ساله خیلی بد شروع شد و او احتمالا جام جهانی را نیز از دست خواهد داد.

واینالدام در جریان تمرین آخر هفته با یکی از هم تیمی‌هایش برخورد کرده و دچار مصدومیت شدید شد.

در بیانیه رم  آمده است: پس از مصدومیتی که در تمرین رخ داد، جورجینیو واینالدام تحت آزمایشات پزشکی قرار گرفت و شکستگی در استخوان درشت نی در پای راست او تایید شد. این بازیکن در روزهای آینده تحت ارزیابی‌های بیش‌تری قرار خواهد گرفت.  

ملی‌پوش هلندی اکنون باید خانه‌نشین شود و انتظار می‌رود جام جهانی امسال را از دست بدهد. هر چند هنوز نمی‌توان درباره حضور او در جام جهانی با قطعیت صحبت کرد ولی گزارش‌ها حاکی از آن است که حضور او در جام جهانی بسیار بعید است.

هلند در گروه A با قطر میزبان، سنگال و اکوادور هم‌گروه است و در اولین دیدار خود در جام جهانی به مصاف سنگال خواهد رفت.

رم فصل گذشته در سری آ ششم شد و قهرمان لیگ کنفرانس اروپا شد. آن‌ها در دو دیدار اول خود در لیگ به برتری رسیدند و باید در هفته سوم در تورین برابر یوونتوس قرار گیرد که دیدار دشواری برای رم خواهد بود چرا که علاوه بر واینالدام، نیکولو زانیولو را نیز در اختیار نخواهد داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *