نصیرایی: مجلس انقلابی ثابت کرد که نسبت به فساد هیچ خط قرمزی را به رسمیت نمی‌شناسد

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار گزارش تحقیق و تفحص از فولاد گفت: مجلس انقلابی بار دیگر ثابت کرد که نسبت به فساد هیچ خط قرمزی را به رسمیت نمی شناسد و جدی و قاطع با فساد برخورد می کند.

به گزارش سادس، حجت الاسلام مجید نصیرایی در جلسه امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به آغاز اجرای قانون رتبه بندی معلمان گفت: در این زمینه لازم است رتبه بندی شامل حال نیروهای طرح مهرآفرین نیز بشود و از قلم نیفتند.

وی با اشاره به انتشار گزارش تحقیق و تفحص از فولاد اظهار کرد: مجلس انقلابی بار دیگر ثابت کرد که نسبت به فساد هیچ خط قرمزی را به رسمیت نمی شناسد و جدی و قاطع با فساد برخورد می کند. انتشار گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه ثابت کرد که هر زمان مجلس، جریان و گفتمان انقلابی حاکم بوده، به شدت با فساد برخورد کرده است و این از افتخارات مجلس انقلابی است.

این عضو کمیسیون فرهنگی بیان اینکه «از دولت محترم به دلیل ورود جدی به موضوع تشکر می کنیم»، اظهار کرد: این انتظار از قوه قضاییه وجود دارد که گزارش تحقیق و تفحص از فولاد را با جدیت دنبال و با عوامل فساد برخورد کند. همچنین این انتظار وجود دارد تا آسیب‌شناسی انجام شود مبنی بر اینکه چرا با وجود تعداد زیادی دستگاه نظارتی در مجموعه مانند فولاد باید شاهد این حجم از فساد باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *