ناامیدی بزرگترین چالش ورزش گلستان/ برگزاری مسابقات بین‌المللی کنگ‌فو در گلستان

ناامیدی بزرگترین چالش ورزش گلستان/ برگزاری مسابقات بین‌المللی کنگ‌فو در گلستان

سادس/گلستان دستیار استاندار گلستان در امور ورزش، حمایت‌ها از حوزه ورزش گلستان را ناکافی دانست و گفت: در حال حاضر ناامیدی بزرگترین چالش ورزش استان گلستان است.

علیرضا فرساد در گفتگو با خبرنگار سادس، با تأکید بر اینکه حمایت‌ها از حوزه ورزش گلستان باید افزایش پیدا کند، اظهار کرد: در حال حاضر در استان گلستان دارنده مدال طلا قهرمانی جهان وجود دارد که برای آمادگی جسمانی خود با مشکل مواجه شده و لنگ ۲۰ میلیون تومان پول است، چرا وضعیت ورزش ما باید اینگونه باشد؟ گرچه مدیرکل ورزش و جوانان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد اما حمایت‌ها از حوزه ورزش گلستان باید افزایش یابد.

وی با تأکید بر اینکه ناامیدی بزرگترین چالش ورزش استان است، متذکر شد: متأسفانه ورزشکاران به دلیل نبود امکانات و بودجه و عدم احترام کافی ناامید می شوند، امروز قهرمانانی داریم که می درخشند اما آنطور که باید دیده نمی‌شوند.

 اسپانسرینگ ظرفیتی خاموش در حوزه ورزش

دستیار استاندار گلستان در امور ورزش، اسپانسرینگ را یک ظرفیت خاموش در حوزه ورزش برشمرد و ابراز داشت: برخی از ورزشکاران ملی و بین المللی در نبود امکانات از استان گلستان می روند حال آنکه انتظارات ورزشکاران زیاد نیست و خیلی از آنها قابل تحقق است، در حوزه ورزش باید ظرفیت‌سازی کرد و از همه ظرفیت ها استفاده کرد نه آنکه صرفاً محدود به ظرفیت های موجود شد.

فرساد با بیان اینکه متأسفانه بیشتر به فکر درمان هستیم تا پیشگیری، خاطرنشان کرد: امروزه به واسطه نادیده گرفتن حوزه ورزش مجبور می شویم در حوزه های دیگر مانند درمان اعتیاد هزینه کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما به هیأت هایی کمک می کنیم که فعالیت آنها ابعاد اجتماعی داشته باشد، تصریح کرد: هیأت های ورزشی که هیچ فعالیتی نداشته و ابعاد اجتماعی ندارند نباید از ما انتظار کمک داشته باشد هر هیأتی بسته به میزان فعالیت خود مورد حمایت قرار می گیرد.

یادواره شهدای ورزشکار استان گلستان برگزار می‌شود

دستیار استاندار گلستان در امور ورزش با تأکید بر اینکه باید سهم ماده ۵۳ هر دستگاهی مشخص شود و اعتبارات این بخش براساس فعالیت هیأت های ورزشی توزیع می شود، یادآور شد: براساس گزارشات رسیده یکی از هیأت های ورزشی که در رده ششم بوده از محل اعتبارات ماده ۵۳ از چند دستگاه اجرایی کمک میلیاردی گرفته‌ که باید از ادامه این روند جلوگیری شود.

فرساد از برگزاری مسابقات بین المللی کنگ‌فو با حضور ۶۰ کشور و ۵۰ رئیس کمیته المپیک کشورها در ایران خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال رایزنی هستیم تا این دوره از مسابقات به میزبانی استان گلستان برگزار شود.

وی به برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در ایام هفته دفاع مقدس در گلستان اشاره کرد و افزود: همچنین برگزاری همایش ملی کبدی با حضور رئیس فدراسیون و یکی از معاونان استاندار و لژیونرهای برجسته کبدی، برگزاری جشنواره ها و مسابقات مختلف از جمله دیگر برنامه های ورزش گلستان در سال جاری است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *