هفته هشتم لیگ برتر فوتسال/ مس در سودای رسیدن به سن‌ایچ

هفته هشتم لیگ برتر فوتسال/ مس در سودای رسیدن به سن‌ایچ

هفته هشتم لیگ برتر فوتسال امروز (سه‌شنبه) با ۷ دیدار برگزار می‌شود.

به گزارش سادس، هفته هشتم لیگ برتر فوتسال ایران امروز (سه‌شنبه) با هفت دیدار در شهرهای مختلف برگزار می شود که در مهم‌ترین بازی سن‌ایچ ساوه صدرنشین مهمان فردوس قم است. سن‌ایچی‌ها که هفته گذشته موفق شدند یکی از مدعیان قهرمانی یعنی کراپ الوند را در خانه شکست دهند، در ۷ هفته گذشته شکست‌ناپذیر بوده‌اند و با ۱۹ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند. فردوس قم نیز با ۵ امتیاز در رده یازدهم جدول ۱۴ تیمی مسابقات قرار دارد.

در یکی دیگر از دیدارهای هفته هشتم، گیتی‌پسند رده سومی میزبان تیم تازه صعود کرده گهر زمین سیرجان است. تنها شکست این فصل گیتی‌پسند مقابل دیگر تیم صعودکننده از دسته اول یعنی صنایع پشتیبان هرمزگان بود. شاگردان محمد کشاورز هفته گذشته در قم به سختی فردوس را از پیش رو برداشتند. این تیم اصفهانی با ۱۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد و گهر زمین نیز با ۱۳ امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است.

مس سونگون که در سودای رسیدن به صدر قرار دارد، مهمان فرش‌آرای مشهد است که با ۸ امتیاز در رده هشتم قرار دارد. مسی‌ها تنها یک امتیاز با صدر جدول فاصله دارند و هفته گذشته هم موفق شدند با نتیجه ۵ بر ۲ قند کاترین آمل را مغلوب کنند. فرش‌آرا نیز موفق شده بود با همین نتیجه چیپس کامل را در داربی مشهد پشت سر بگذارد.

برنامه کامل بازی‌های هفته هشتم به شرح زیر است:

فرش‌آرا – مس سونگون، ساعت ۱۷
فردوس قم – سن‌ایچ ساوه، ساعت ۱۷
قند کاترین آمل – مقاومت البرز، ساعت ۱۷
گیتی‌پسند – گهر زمین سیرجان، ساعت ۱۷
کراپ الوند – زندی‌بتن کلاردشت، ساعت ۱۷
فولاد زرند ایرانیان – چیپس کامل مشهد، ساعت ۱۷
صنایع پشتیبان هرمزگان – سفیر گفتمان تهران، ساعت ۱۷

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *