لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تهران/نوسازی ۵۵۰ اتوبوس یکی از خبرهای خوب مدیریت شهری

نایب رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که دغدغه اعضای شورای شهر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

به گزارش سادس، پرویز سروری در جلسه صبح امروز شورای شهر تهران یکی از مشکلات ما در شهرداری تهران را تعمیرات و اورهال قطارهای شهری دانست که هزینه‌های زیادی دارد و افزود: با افتتاح این پایانه تعمیرات دوره‌ای تسهیل می‌یابد. هر چند که این پروژه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و ۱۴ سال ساخت آن زمان برد؛ اما نهایتا با تلاش و کوشش شهرداری وقت به مدار بهره برداری رسید.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: دغدغه شورای شهر تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام است که هر چقدر زودتر به نتیجه برسند کمتر این سرمایه‌ها دچار رکود و استهلاک می‌شود و امید داریم که شهرداری تهران این پروژه‌ها را با قدرت و سرعت به نتیجه برساند.

وی افزود: نوسازی ۵۵۰ اتوبوس یکی از خبرهای خوب مدیریت شهری است. چرا که ظرفیت اتوبوس‌ها در سال‌های اخیر به شدت کاهش یافته و امیدواریم با این اقدامات هر چه زودتر به شرایط دوران شورای شهر چهارم برگردیم.

سروری افزود: بارها به مسئولان شهرداری تاکید کردیم که اقدامات عملی و افتتاح پروژه‌های خود را در معرض دید مردم قرار دهند و از آنها می‌خواهیم بر روی تبلیغات شنبه‌های امید و افتخار که روز گذشته شهردار تهران اعلام کرد کار کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *