"محمدعلی تجری" رییس هیئت ورزش کارگری گلستان شد

"محمدعلی تجری" رییس هیئت ورزش کارگری گلستان شد

سادس/گلستان با رای اعضای مجمع ورزش کارگری گلستان “محمدعلی تجری” برای چهار سال دیگر به سمت رییس جدید این هیئت در استان انتخاب شد.

قاسمعلی برزمینی، مدیر کل ورزش و جوانان گلستان، ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت ورزش کارگری استان که با حضور رئیس فدراسیون ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران در سالن اجتماعات معاونت امور جوانان برگزار شد، اظهار کرد: در مجمع فوق ۲۷ نفر حق رای داشتند که ۲۳ نفر در جلسه حاضر شدند و به دلیل اینکه دوره چهار ساله هیئت سابق به پایان رسیده بود، سه نفر (رئیس هیئت سابق و نایب رئیس و دبیر وی) نتوانستند رای خود را اخذ کنند و انتخابات با مشارکت ۲۰ نفر برگزار شد.

وی با بیان اینکه بسیج ورزشکاران، روسای هیئت‌های ورزش دانشجویی و دانش آموزی، نمایندگان ورزشکاران و روسای هئیت های شهرستانی حق رای در این انتخابات داشتند، خاطر نشان کرد: پس از شمارش آرا، “محمدعلی تجری” که پیش از این یک دوره به سمت رئیس این هیئت انتخاب شده بود، برای ۴ سال دیگر در این سمت ابقا شد.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به اینکه هیئت ورزش کارگری با سایر هیئت‌ها به شکل کامل فرق دارد، افزود: این هیئت با ۳۲ رشته و ۳۲ انجمن ورزشی فعالیت می کند که تنوع ورزشی آن بسیار قابل توجه است.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون اتفاقات خوبی در این هئیت افتاده است، افزود: آنچه را که انتظار داریم، تداوم روند رو به رشد و توسعه همه جانبه در این هیئت است.

برزمینی در بخش پایانی سخنان خود به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه این هییت اشاره کرد و گفت: با رای اعضای مجمع، لیلا هادیان به سمت نائب رئیس، باقر رستاقی به سمت خزانه‌دار، تقی مقصودلو به سمت کارشناس خبره، حسینعلی خواجه مظفری و زهرا ولیان به عنوان عضو هیئت رئیسه و محمدمهدی خالقی به سمت بازرس انتخاب شدند.
به گزارش سادس، نماینده شهردار گرگان و روسای هیئت‌های گرگان و کردکوی و نماینده ورزشکاران مرد به عنوان چهار غایب این مجمع بودند.

محمدعلی تجری رییس هیئت ورزش کارگری گلستان شد

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *