درخشش جوانان گلستانی در رقابت های تنیس روی میز قهرمانی منطقه ۲ کشور

درخشش جوانان گلستانی در رقابت های تنیس روی میز قهرمانی منطقه ۲ کشور

سادس/گلستان دبیر هیئت تنیس روی میز گلستان از درخشش گلستانی ها در رقابت های تنیس روی میز قهرمانی منطقه ۲ کشور «بخش آقایان» خبر داد.

هادی بزرگمهر در آیین اختتامیه این مسابقات که شامگاه روز گذشته (جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱) به پایان رسید، در گفتگو با سادس اظهار کرد: طبق برنامه از پیش تدوین شده، مسابقات جوانان تنیس روی میز منطقه ٢ کشور در بخش آقایان از رأس ساعت ۹ صبح روز گذشته به میزبانی استان گلستان آغاز شد.

دبیر هیئت تنیس روی میز گلستان با بیان اینکه رقابت های مذکور به میزبانی شهر گرگان برگزار شد، ادامه داد: در این دوره ۵۷ پینگ پنگ باز از سه استان گلستان، مازندران و گیلان حضور داشتند که گلستانی ها موفق شدند جایگاه های اول تا سوم این دوره را به خود اختصاص دهند.

وی با تأکید بر اینکه “یزدان احسان فر” از گلستان موفق شد جایگاه نخست این دوره را از آن خود کند، افزود: “رضا شریعتی و یونس رحیمی”، هر دو از استان گلستان به ترتیب در مکان های دوم و سوم ایستادند.

بزرگمهر با اشاره به اینکه سالن امام خمینی (ره) مجموعه آزادی برای این منظور در نظر گرفته شده بود، خاطر نشان کرد: هشت داور (۵ داور اصلی و ۳ داور ذخیره) کار قضاوت و هشت نفر عوامل اجرایی، مسئولیت برگزاری این رقابت ها را بر عهده داشتند.

وی مصدوم شدن “نیما نقوی” از استان مازندران در مرحله یک هشتم به دلیل سر خوردن و آسیب دیدن از ناحیه پا را از مهمترین حواشی این رقابت ها برشمرد و توضیح داد: متأسفانه این پینگ پنگ باز از ادامه مسابقه مقابل “یونس رحیمی” از گلستان انصراف داد.

دبیر هیئت تنیس روی میز گلستان کیفیت برگزاری این دوره بسیار مطلوب است دانست و تأکید کرد: همه استانداردهای برگزاری رقابت های بین المللی در این دوره لحاظ شده بود و برگزاری رقابت ها تا لحظات پایانی شامگاه روز گذشته تداوم داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *