دلتنگ حضور هوادارانمان هستیم

دلتنگ حضور هوادارانمان هستیم

سادس/اصفهان بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: شور و نشاط تماشاچیان سپاهان بر تیم ما فشار بیشتری وارد کرد و تمرکزمان از دست رفت تا در نهایت نتوانیم به بازی برگردیم. حق هواداران است که در کنار تیمشان بازی را تماشا کنند و دوست داریم فوتبال را در کنار آن‌ها بازی کنیم.

حامد شیری، شامگاه(پنجشنبه،۲۷ مرداد) پس از شکست ۲ بر یک نساجی برابر سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان در خصوص این بازی و حضور هواداران سپاهان، اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و امیدار بودیم بتوانیم آن روند را حفظ کنیم. بعد از یک مدت طولانی تماشاگران به ورزشگاه آمدند و جو خوبی ایجاد شد. قطعا این شور و نشاط ناشی از حضور تماشاچیان بر روند بازی تاثیرگذار است و همین جو سبب شد سپاهان فشار بیشتری بر تیم ما وارد کند.

وی افزود: در لحظاتی تمرکزمان را از دست دادیم و گل خوردیم. در نیمه دوم انسجام تیمی بهتری داشته و شرایط بهتری در خط حمله داشتیم، اما متأسفانه آن اتفاق خوب نیفتاد و موفق به برگشت نتیجه نشدیم. 

به گزارش سادس، شیری درباره صحنه برخوردش با شهریار مغانلو با رد رخ دادن خطا، خاطرنشان کرد: یک سری زرنگی‌هایی در فوتبال وجود دارد که باید از آن استفاده کنیم. من هم به واسطه شرایطی که در بازی پیش آمد یک لحظه لباس مغانلو را گرفتم و اینکه بخواهم او را بکشم و تعادلش را بهم بزنم در کار نبود و بعید می‌دانم خطایی صورت گرفته باشد. 

وی درباره میزبانی نساجی در ورزشگاه وطنی مازندران، تصریح کرد: خبرهایی شنیدیم که این هفته برای بازی با ملوان می‌توانیم در این ورزشگاه بازی کنیم، اما هنوز صد در صد تایید نشده و باز هم امیدواریم. دلتنگ هوادارانمان هستیم و دوست داریم فوتبال را در کنار آن‌ها بازی کنیم. حدود دو سال و نیم از آخرین بازیمان در ورزشگاه وطنی می‌گذرد و حق هواداران است که در کنار تیمشان بازی را تماشا کنند. امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد. 

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص ورزشگاه نقش‌جهان و کیفیت چمن زمین، افزود: در بازی هفته قبل که تقریبا میزبان به حساب می‌آمدیم، وقتی وارد زمین شدیم از شرایط زمین تعجب کردیم. سال‌های قبل چمن ورزشگاه خیلی خوب و باکیفیت بود، اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که چمن ورزشگاه به این شکل درآمده است. قطعا با امکانات باشگاه سپاهان، زمینشان در هفته آینده شرایط بهتری خواهد داشت.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *