حضور پررنگ گلستانی‌ها بر بام والیبال کشورهای اسلامی/ برگزاری مراسم استقبال در گنبدکاووس

حضور پررنگ گلستانی‌ها بر بام والیبال کشورهای اسلامی/ برگزاری مراسم استقبال در گنبدکاووس

سادس/گلستان مراسم استقبال از قهرمانان گلستانی تیم ملی «ب» کشورمان در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی با حضور مدیران ارشد استانی و شهرستانی در گنبدکاووس برگزار می شود.

تیم ملی «ب» والیبال ایران  توانست در دیدار ‌نهایی مسابقات والیبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست کامرون شود تا برای چهارمین بار قهرمانی خود در این رقابت‌ها را جشن بگیرد.

این تیم در دیدار نهایی گروه مردان به مصاف کامرون رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد که در ست دوم این مسابقه ۲۵ بر ۱۸ مغلوب کامرون شدند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۴ به پیروزی رسیدند.

در ترکیب تیم ملی «ب» والیبال کشورمان در این مسابقات دو بازیکن گلستانی یعنی «احسان دانش دوست» و «اسماعیل مسافر» بازی کردند که با احتساب سرمربی گلستانی این تیم یعنی عظیم جزیده، سه گلستانی بر سکوی قهرمانی والیبال مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی ایستادند.

به گزارش سادس؛ بنا بر اعلام روابط عمومی هیئت والیبال استان گلستان، مراسم استقبال از سه قهرمان گلستانی والیبال آسیا ابتدا در فرودگاه بین المللی شهدای گرگان توسط مدیران ارشد استانی و سپس روز پنج شنبه ۲۷ مردادماه ساعت ۱۰ صبح در شهر گنبدکاووس زادگاه این سه قهرمان با حضور مدیران ارشد، قهرمانان و پیشکسوتان والیبال مورد  استقبال قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *