همه تیم‌ها، برای گرفتن عنوانِ قهرمانی از ایران آمده بودند

همه تیم‌ها، برای گرفتن عنوانِ قهرمانی از ایران آمده بودند

سادس/کرمانشاه ملی پوش هاکی داخل سالن ایران پس از کسب عنوان نائب قهرمانی کشورمان در رقابت های آسیایی تایلند، گفت: ایران هشت دوره قهرمان آسیا شده بود، برای همین در این دوره همه تیم ها آمده بودند تا عنوان قهرمانی را از ایران بگیرند.

محسن بهلولی در گفت و گو با سادس، بااشاره به پایان مسابقات هاکی داخل سالن آسیا 2022 تایلند، اظهار کرد: سطح رقابت بسیار بالا بود و باتوجه به اینکه ایران هشت دوره قهرمان این رقابت ها شده بود، همه تیم ها آمده بودند تا عنوان قهرمانی را از ما بگیرند.

وی ادامه داد: ایران برای چندین سال متوالی قهرمان این مسابقات شده بود، بنابراین همه تیم ها می خواستند که این عنوان را از ما بگیرند و در نهایت هم با یکسری اتفاقات و حواشی موفق به انجام این کار شدند.

لژیونر کرمانشاهی هاکی داخل سالن ایران خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران برای این دوره از رقابت ها، یک پوست اندازی جدید کرده و از نفرات جوان و جدیدی استفاده کرد، اما علی‌رغم کم تجربگی ملی پوشان جدید، آنها در این مسابقات نشان دادند که روند رو به بهبودی را طی می کنند و امیدوارم تا مسابقات جام جهانی که در آینده ای نزدیک برگزار می شود، عملکردشان بهتر شود.

بهلولی افزود: در مسابقات اخیر بازیکنان ما باوجود اینکه خوب بازی می کردند، اما نمی توانستند توپ های آخر را خوب تمام کرده و به گل تبدیل کنند و البته گاها شانس هم با تیم های حریف یار بود.

وی نقطه قوت تیم ملی ایران در این رقابت ها را انگیزه بالا، همدلی و یکدلی بازیکنان دانست و گفت: همه بازیکنان روی هدف بعدی یعنی مسابقات جام جهانی که در دوره قبل در جایگاه سوم قرار گرفته‌ایم تمرکز کرده اند و امیدواریم که بتوانیم در دوره پیش رو روی سکوی فینال قرار بگیریم.

بازیکن تیم سوپرلیگی “پلیس گوجو” شهر قاضی آنتپ ترکیه در پایان شرایط میزبانی تایلند در برگزاری این رقابت ها را بسیار خوب توصیف کرد و یادآورشد: امیدواریم بتوانیم جواب زحمات کادر فنی تیم ملی را در مسابقات جهانی 2023 آفریقای جنوبی را بدهیم.  

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *