اختلاف نظر در شورای شهر طبیعی است/ به‌دنبال حرکات پوپولیستی نیستیم

سادس/گلستان سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان اختلاف نظر و سلیقه بین اعضای شورای اسلامی شهر را طبیعی دانست و گفت: اختلاف سلیقه بین اعضای شورا خود به روند توسعه شهر کمک می کند.

زهرا نورا، سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان به مناسبت هفته خبرنگار ضمن حضور در دفتر سادس با سردبیر و تحریریه این رسانه دیدار و گفتگو کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار، اظهار کرد: بنده اصحاب رسانه را چشم و گوش شورای اسلامی شهر می دانم و معتقدم هیچ جا امین‌تر از رسانه نیست و رسانه ها می توانند بازوی توانمندی برای شورای اسلامی شهر باشند.

زهرا نورا تأکید کرد: شاید برخی از خدمات ما در این دوره از شورای شهر زیرساختی و زمانبر باشد چراکه دنبال حرکات پوپولیستی نیستم و می خواهیم برخی از کارها را برای شهرمان انجام دهیم که به نفع مردم باشد.

برخی دوره های شهرداری ویترینی بود و گره ای از مردم‌باز نکرد

وی متذکر شد: بنده از دوره سوم عضو شورای اسلامی شهر گرگان بودم و نخستین شهرداری که با وی کار کردم آقای کریمی بود گرچه هنوز هم انتقاداتی به ایشان دارم اما همیشه معتقدم اقدامات بسیار خوبی در دوره تصدی ایشان انجام دادند اما در دوره های بعد شاید کارهای نمایشی و پوپولیستی انجام شد که گره واقعی از کار مردم باز نکرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان، امیدبخشی را از جمله وظایف مهم رسانه ها برشمرد و یادآور شد: مهم ترین وظیفه همه ما اعتمادبخشی و رضایتمندی مردم است، در برهه ای که مردم در فشارهای اقتصادی هستند و با مسائلی اعم از بیکاری و غیره مواجه هستند باید سعی کنیم امید را در جامعه زنده نگه داریم و اصحاب رسانه در این زمینه رسالت سنگینی را برعهده دارند.

رسانه ها را بازوی امین خود می دانیم‌

نورا با اشاره به اینکه متأسفانه گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می دهد که رسانه از رسالت واقعی خود فاصله می گیرد، تأکید کرد: اختلاف نظرها در شورای اسلامی شهر طبیعی است و این مسئله خود به روند توسعه شهر کمک می کند اما متأسفانه تا قرار است تغییر و تحولی در شکل شورای شهر ایجاد شود مقاومت هایی ایجاد شده وبرخی از اعضای شورای شهر دست به اقدامات می زنند که قابل قبول نیست و در این شرایط انتظار ما از اصحاب رسانه بررسی دقیق موضوع موردنظر است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف بنده و همکارانم در این دوره از شورای شهر تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام و بر زمین مانده است، خاطرنشان کرد: ما می خواهیم پروژه های نیمه تمامی که از گذشته بر زمین مانده را کاربردی کنیم تا برای مردم قابل استفاده باشد، متأسفانه در حالی که برای پروژه هایی همچون المان میدان بسیج، پارک بانوان و شهربازی مدرن میلیاردها تومان هزینه شده اما هنوز عملیاتی نشده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *