ایفای نقش مسئولانه پلیس در ماموریت اربعین/برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش

فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به ماموریت مهم پلیس در تامین امنیت انتظامی-ترافیکی مراسم اربعین حسینی گفت: پلیس در ماموریت تامین امنیت مراسم اربعین حسینی مسئولانه و متعهدانه ایفای نقش کرده و در خدمت عزاداران است.

به گزارش سادس، سردار حسین اشتری در حاشیه آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اردبیل با حضور در جمع اصحاب رسانه با تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به ماموریت مهم و حساس پلیس در تامین امنیت انتظامی-ترافیکی مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: پلیس در ماموریت تامین امنیت مراسم اربعین حسینی مسئولانه و متعهدانه ایفای نقش کرده و با حداکثر توان  در خدمت آرامش عزاداران حسینی است.

وی به حضور پررنگ، هدفمند و تاثیرگذار پلیس در مسیرهای تعیین شده برای تردد زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: زیرساخت های لازم برای تسهیل عبور و مرور زائران حسینی از مرزهای کشور برای سفر به عراق  و برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی پیش بینی و جلسات تعاملی با مسئولان کشور عراق برگزار شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهارکرد: رایزنی‌هایی صورت گرفته تا حتی اگر گذرنامه‌ای تا یک ماه اعتبار داشت با مهر تمدید پلیس، مورد تایید مسئولان عراقی قرار گیرد و زائر بتواند با آن تردد کند.

 اشتری افزود: با توجه به پیش بینی افزایش دمای هوا  و اینکه زائران حسینی عمدتا ترددهای خود را در ساعات پایانی روز و شب ها انجام خواهند داد، تمهیدات لازم برای تامین امنیت ترافیکی و انتظامی  اندیشیده شده است.

فرمانده انتظامی کل کشور در بخش دیگری از سخنان خود از برخورد پلیس با اراذل و اوباش و برهم زنندگان آرامش مردم خبر داد و گفت: قطعا هر کسی بخواهد با رفتار هنجارشکنانه و مغایر قانون امنیت و آرامش مردم را برهم بزند، با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهد شد.

ملت عزتمند ایران شایسته بهترین خدمات هستند

اشتری همچنین در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اردبیل با تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام، گفت: حضور در استان دارالارشاد حسینی و پایتخت حسینیت اردبیل در ایام ماه محرم، افتخاری ارزشمند برای اینجانب است.

وی با توصیف اینکه استان‌های آذری زبان کشورمان نمونه و وحدت و انسجام آنان مثال زدنی و باعث سربلندی کشور است؛ افزود: امروز  به برکت خون پاک شهدا، معنویت و دینداری، پایبندی به ارزش های اسلامی و دینی، هدایت ها و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، بصیرت مردم  و هوشیاری و اقتدار نیروهای مسلح امنیت پایدار و باثباتی در جای جای استان اردبیل حاکم است.

فرمانده انتظامی کل کشور با قدردانی از حمایت و پشتیبانی مسئولان استانی از ماموریت‌های مجموعه انتظامی اظهارکرد: امروز پلیس با حداکثر توان و تعهد حافظ ارزش های اسلامی، مدافع مظلوم و پاسدار امنیت و آرامش  فردی و اجتماعی بوده و در برابر مجرمان و قانون شکنان مقتدرانه ایستادگی می‌کند.

اشتری با اشاره به مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های پلیس در سنگر تامین، حفظ و توسعه امنیت و آمادگی جهت خدمت شایسته به اقشار اجتماعی و نظام اسلامی گفت: مقام معظم رهبری  مجموعه انتظامی را از ستون های اصلی امنیت خطاب فرموده و بر خدمات رسانی شایسته به مردم و تامین امنیت و آرامش اقشار اجتماعی همواره تاکید داشته و دارند.

وی با اشاره به گستردگی، تنوع و تعدد ماموریت ها و محورهای خدمات رسانی مجموعه انتظامی به مردم افزود: خداوند را شاکریم که در لباس مقدس پلیس خادم مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زیرپرچم ولایت هستیم.

فرمانده انتظامی کل کشور، اردبیل را علیرغم مرزی بودن یکی از استان های امن کشور با بهترین شاخص های امنیتی توصیف کرد و گفت: در اولین فرصت  ماموریت انسداد مرز در استان اردبیل را با پیش بینی امکانات و تجهیزات لازم به سرانجام خواهیم رساند.

 اشتری بر ضرورت پیشرفت و تعالی روز افزون در مجموعه انتظامی و حرکت رو به رشد آن با بهره مندی از امکانات و تجهیزات نوین را مورد تاکید قرار داد و افزود: ملت عزتمند ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات بوده و پلیس باید در این عرصه با حداکثر توان و تعهد ایفای نقش کند.

وی با قدردانی از خدمات و تلاش های سردار حسینی در طول چهار دهه و در کسوت فرمانده انتظامی استان  اردبیل اظهارداشت: سردار حسینی از فرماندهان خوب، باتجربه و با سابقه درخشان مدیریتی در مجموعه انتظامی هستند که برای وی آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

تبعیت از آرمان‌های شهدا، ضامن امنیت، عزت و استقلال ایران اسلامی

 اشتری همچنین در ادامه سفر خود به اردبیل با خانواده معظم شهید محسن ایران نژاد در اردبیل دیدار کرد. او در این دیدا شهدا را مایه عزت و افتخار جامعه اسلامی توصیف کرد و گفت: شهدا با نثار خون پاک خود در مسیر دفاع از آرمان ها و اهداف مقدس نظام اسلامی، امنیت و استقلال کشور را تضمین کردند.

وی با ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تجلیل از ایثار گری های این عزیزان افزود:شهادت بزرگترین هدیه خدا به بندگان خاص خود بوده و ما باید در همه حال قدردان ایثار گری های شهدا باشیم و به خانواده‌های آنان احترام گذاشته و جایگاه ارزشمند آنها را حفظ کنیم.

فرمانده انتظامی کل کشور  با بیان اینکه تبعیت از آرمان های شهدا، ضامن امنیت، عظمت، صلابت، عزت و استقلال ایران اسلامی و اقتدار جهانی آن است؛ گفت: بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی، ایمان و بصیرت دینی و انقلابی و ترویج و بهره مندی از فرهنگ ایثار و شهادت است.

بر اساس اعلام سایت پلیس، در این دیدار سردار اشتری با پاسداشت و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، از خانواده این شهید والامقام تجلیل و ضمن استماع مسائل و مشکلات مطرح شده، دستورات و مساعدت های لازم خصوصا” در حوزه امور درمانی این خانواده را صادر کرد.

شهید محسن ایران نژاد از شهدای نیروی انتظامی بوده که در سال۱۳۸۷ توسط عوامل گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی در منطقه سراوان و هنگام خدمت در پاسگاه شمسر به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *