نماینده بم: نمایندگان مجلس می گویند یا ۳۰ استان ایجاد شود یا هیچ

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:آقای رئیس جمهور مردم می گویند در شرایط سخت اقتصادی اگر راه حل مشکلات، ایجاد استان است مردم شرق استان کرمان نیز مشکلات جدی دارند.

به گزارش سادس، موسی غضنفر آبادی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: اولین دور از سفرات استانی قبل از پایان اولین سال خدمت دولت به اتمام رسید و آخرین آن استان کرمان بود. یکی از مهم ترین امتیازات این سفرها استفاده از روزهای تعطیل پنجشنبه و جمعه بوده است که بیانگر آن است که برای خدمت به مردم تعطیلی و استراحت معنا ندارد و جهادی باید کار و تلاش کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: از شخص رئیس جمهور به خاطر سفر به شهرستان بم و نیز وزرای جهاد کشاورزی، نیرو، ورزش و آموزش و پرورش به شهرستان های شرق استان تشکر می کنم. خوشبختانه برای شهرستان های شرق استان مصوبات خوبی به تصویب رسید که جزئیات آن اعلام خواهد شد. امیدواریم این مصوبات اجرایی شود. از مهم ترین خیرات و برکات این سفرها حضور رئیس جمهور و وزرا در کنار مردم مخصوصا محرومین جامعه است که موجب دلگرمی و اعتماد بیشتر آن ها به مسئولان شده است اما در این سفرها قطعا نقص هایی هم وجود دارد از جمله عدم اطلاع رسانی مطلوب مصوبات و خدمات این سفرها است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: نقص دیگر سفر رئیس جمهور به استان کرمان اعلام بررسی ایجاد استان کرمان جنوبی بود که موجب نگرانی بخش عظیمی از مردم به خصوص مردم شرق استان کرمان شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: آقای رئیس جمهور مردم می گویند در شرایط سخت اقتصادی اگر راه حل مشکلات، ایجاد استان است مردم شرق استان کرمان نیز مشکلات جدی دارند که اگر بدتر از مشکلات مردم عزیز جنوب نباشد بهتر نیست؛ البته قریب به ۳۰ نقطه کشور همین شرایط را دارد و نمایندگان مجلس می گویند یا ایجاد ۳۰ استان یا هیچ.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *