عضویت ۴۰ هزار جوان گلستانی در جمعیت هلال احمر/ هشدار هلال احمر به کوهنوردان

سادس/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از عضویت 40 هزار جوان در جمعیت هلال احمر استان خبر داد و گفت: جوانان در بخش‌های مختلف هلال احمر فعالیت می‌کنند.

قاسم قریب آبادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان به مناسبت هفته خبرنگار ضمن حضور در دفتر سادس با سردبیر و تحریریه این رسانه دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در این دیدار با گرامیداشت هفته خبرنگار، اظهار کرد: سادس خبرهای هلال احمر را به خوبی پوشش می‌دهد و این هفته فرصت مغتنمی برای قدردانی از زحمات خبرنگاران این رسانه است.

عضویت ۴۰ هزار جوان گلستانی در جمعیت هلال احمر/ هشدار هلال احمر به کوهنوردان

قاسم قریب آبادی، رویکرد سادس را انقلابی دانست و افزود: هلال احمر مردم پایه است و پایه اصلی این نهاد را مردم به ویژه جوانان تشکیل می دهند.

وی تاکید کرد: اعتقادم این است که نیروهای هلال احمر بندگان برگزیده خداوند هستند چراکه جایی که زنده ماندن مردم در حوادث گوناگون به ثانیه‌ای وابسته است نیروهای هلال احمر برای نجات آنها وارد میدان می شوند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند.

عضویت ۴۰ هزار جوان گلستانی در جمعیت هلال احمر/ هشدار هلال احمر به کوهنوردان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه در روایات آمده اگر خداوند بنده‌ای را دوست داشته باشد کار مردم را به وی می‌سپارد، تاکید کرد: موقع بحران حتی قوی ترین و ثروتمندترین افراد نیز نیازمند کمک هستند و از این جهت معتقدم که نیروهای هلال احمر بندگان برگزیده خداوند هستند و خدمت رسانی به مردم خود یک توفیق است.

قریب‌آبادی با اشاره به اینکه خدمات هلال احمر صرفاً مربوط به یک حوزه نیست، تصریح کرد: هلال احمر در بخش های مختلف حوادث آتش سوزی، سیل، زلزله، گمشدگی، تصادفات و غیره نقش آفرینی می کند.

وی از عضویت 40 هزار جوان گلستانی در هلال احمر گلستان خبر داد و یادآور شد: جوانان عضو هلال احمر در بخش های مختلف فرهنگی، علمی، پژوهشی، روانشناسی، ازدواج، اعتیاد و غیره فعالیت می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه داروخانه هلال احمر قوی‌ترین داروخانه کشور است، بیان کرد: هلال احمر هزینه درمان مراجعه‌کنندگان با توان مالی ضعیف را تا سقف 30 درصد و گاهی اوقات تا 70 درصد پرداخت می‌کند.

قریب‌آبادی با اشاره به اینکه بسیاری از مراکز فیزیوتراپی و پایگاه های امداد و نجات هلال احمر و امثال آن توسط خیرین ساخته می شود، افزود: خوشبختانه خیرین در بخش‌های مختلف همراهی خوبی با ما دارند.

وی در ادامه به افزایش حوادث ناشی از سقوط از ارتفاع در فصل تابستان اشاره کرد و یادآور شد: در سه روز گذشته سه سقوط از ارتفاع در گلستان گزارش شد که به مردم توصیه می‌کنیم هنگام رفتن به کوهنوردی نکات لازم را رعایت کنند.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *