برگزاری دوره مربیگری بین‌المللی والیبال در شیراز

برگزاری دوره مربیگری بین‌المللی والیبال در شیراز

سادس/فارس رئیس کمیته آموزش هیئت والیبال استان فارس گفت: دوره مربی گری سطح یک بین المللی والیبال با حضور ۵۵ مربی از سراسر کشور، از روز چهارشنبه ۱۹ مرداد در شیراز آغاز شده بود، امروز یکشنبه 23 مرداد به کار خود پایان داد.

محسن قادری در گفت و با سادس افزود: با درخواست فدراسیون والیبال کشورمان از فدراسیون جهانی، مجوز برگزاری این دوره به کشور ما داده شد و با رایزنی هایی  که هیئت والیبال استان فارس با فدراسیون انجام داد، آقای داورزنی ریاست محترم فدراسیون سهمیه برگزاری این کلاس را به استان فارس و شهر شیراز واگذار کردند.

قادری اضافه کرد: در این دوره ۳۵ آقا و ۲۰ خانم از استان های مختلف کشور حضور دارند که دو شرکت کننده نیز اهل کشور عراق هستند.

وی با بیان اینکه ۷ نفر از مربیان حاضر در این کلاس اهل استان فارس هستند، گفت: مدرس این دوره آقای “چنگیز آکارچشمه” از کشور ترکیه است و آقای جواد مهرگان رئیس کمیته آموزش فدراسیون نیز به عنوان کمک مدرس در این دوره حضور دارد.

به گزارش سادس، همزمان با برگزاری این دوره، مرحله نهایی رقابت های قهرمانی نوجوانان والیبال کشور نیز در سالن شهید دستغیب شیراز در حال برگزاریست که روز دوشنبه ۲۴ مردادماه با شناخت تیم های برتر به پایان می رسد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *