نماینده پاکدشت: چرا تهران رتبه اول خسارات و تلفات در سیلاب‌های اخیر را داشت؟

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که چرا استان تهران رتبه اول در خسارات و تلفات در سیلاب های اخیر را داشته است؟ بر لزوم رسیدگی سریع مسئولان وزارت کشور به این موضوع تاکید کرد.

به گزارش سادس، فرهاد بشیری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقوع سیل اخیر در نقاط مختلف کشور از جمله استان تهران در تذکری به وزیر کشور تاکید کرد: اخیرا سیلاب هایی در کشور رخ داد که خساراتی به همراه داشت اما آنچه که مسلم است این است که ضرورت دارد برای استان تهران بیشترین اهتمام و تلاش صورت بگیرد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با طرح این پرسش که چرا استان تهران رتبه اول در خسارات و تلفات در سیلاب های اخیر را داشته است؟ گفت: ضروری است مسئولان وزارت کشور سریع به این موضوع رسیدگی کنند.

نماینده پاکدشت در مجلس در تذکر دیگری به رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: از رئیس‌جمهوری تقاضا دارم که انسجام تیم اقتصادی دولت را بیشتر کند چرا که موضوع معیشت مردم باید با جدیت مورد توجه قرار بگیرد.

بشیری با بیان اینکه «برای پروژه های عمرانی کشور تاکنون مبالغی پرداخت شده اما این مبالغ این قابلیت را ندارد که به پروژه های عمرانی کشور سرعت ببخشد»، اظهار کرد: از رئیس‌جمهوری تقاضا داریم به سازمان برنامه بودجه دستور دهند تا در این خصوص مساعدت های ویژه را در نظر بگیرند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *