داور تحت تأثیر اعتراض پرسپولیسی‌ها محمدی را اخراج کرد

داور تحت تأثیر اعتراض پرسپولیسی‌ها محمدی را اخراج کرد

سادس/اصفهان بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن ۱۰ نفره شدن تیمش را به دلیل اعتراضات تیم حریف دانست و گفت: اگر از ابتدا قصد کارت دادن داشت، مشکلی نداشتیم، اما این اتفاق پس از اعتراض پرسپولیسی‌ها افتاد و در این صحنه من نیز از ناحیه گردن آسیب دیدم.

آرمان قاسمی پس از تساوی ذوب‌آهن و پرسپولیس در نخستین بازی دو تیم در لیگ برتر فوتبال، در خصوص این بازی، اظهار کرد: بازی خوبی بود و تا قبل از اخراج نسبت به حریف برتر بودیم، اما با از دست رفتن یک صحنه صد درصدی در محوطه جریمه، شانس قطعی پنالتی ما از بین رفت.

وی افزود: در صحنه‌ خطای محمدی که به اخراج او منجر شد، داور ابتدا کارت نداد، اما پس از اعتراض پرسپولیسی‌ها تیم ما را ۱۰ نفره کرد تا شرایط بازی از دستمان خارج شود.

قاسمی تأکید کرد: اگر داور از همان ابتدا قصد کارت دادن داشت، هیچ مشکلی نداشتیم. اما قطعاً تا زمانی که VAR نیاید شرایط همین‌طور است و پس از ۲۱ سال هنوز اعتراضات به داوری وجود دارد.

این بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: فوتبال بازی جوانمردانه است و تاکنون در تیمی بازی نکرده‌ام که وقت‌کشی کند. در صحنه آسیب دست ابراهیمی‌زاده که منجر به کارت هم شد، بازیکنان حریف فرپلی نکرده و بازی برازنده نام پرسپولیس انجام ندادند.

وی با اشاره به فشار زیاد این بازی، گفت: سه موقعیت اخراج بازیکن، نگرفتن پنالتی و عدم فرپلی واقعاً تیم ما را تحت تأثیر قرار داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *