عملکرد چشمگیر پاراشنا در بازیهای کشورهای اسلامی

عملکرد چشمگیر پاراشنا در بازیهای کشورهای اسلامی

رییس انجمن پاراشنا گفت: هر چند به خاطر قوانین و مقررات میزبان امکان اعزام شناگران زیادی را به قونیه نداشتیم، اما نتایج راضی کننده و شناگران بالاتر از انتظار ظاهر شدند.

محمدحسین اقبالی در گفت‌وگو با سادس، در ارزیابی از عملکرد شناگران معلول در بازیهای کشورهای اسلامی، اظهار کرد: اگرچه به دلیل قوانین و مقررات میزبان امکان اعزام شناگران زیادی به بازیهای کشورهای اسلامی را نداشتیم و از بین ۱۲ شناگر تنها شرایط اعزام ۵ نفر به این بازیها فراهم شد، اما عملکرد شناگران با کسب ۵ مدال طلا، ۶ نقره و ۴ برنز قابل توجه و بالاتر از انتظار بود.

وی گفت: اگر برای اعزام شناگران به این بازیها با مشکل کلاس بندی مواجه نبودیم و امکان اعزام شناگرانی همچون محمودخانی و یا ابوالفضل نگارستانی به این بازیها وجود داشت، تعداد مدال‌های طلا بیش از شرایط کنونی بود، اما با سنگ‌اندازی میزبان بیشتر مدال‌های خود را از دست دادیم.

اقبالی خاطرنشان کرد: میزبان برای افزایش تعداد مدال‌های خود در رشته شنا موانع زیادی را برای کشورها ایجاد کرده بود که با تمام مشکلات و سختی‌ها باز هم شناگران ما توانستند برتری خود را ثابت کنند و با دست پر به کشور بازگردند.

رییس انجمن پاراشنا در پایان تصریح کرد: کسب ۵ مدال طلا توسط شناگران تاثیر زیادی در جدول رده‌بندی بازیهای کشورهای اسلامی داشت و نشان داد که اگر مسئولین توجه زیادی به شنای معلولین داشته باشند و سرمایه‌گذاری خوبی روی این رشته صورت بگیرد، در آینده می‌توانیم تعداد مدال‌های خود را در رویدادهای آینده افزایش دهیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *