«سادس» رسانه‌ای وزین و شناسنامه‌دار/ نشر اخبار امیدبخش رسالت اصلی خبرنگاران

سادس/گلستان مدیرکل سازمان بازرسی استان گلستان، سادس را رسانه‌ای وزین و شناسنامه‌دار دانست و گفت: مردم از رسانه‌های شناسنامه‌دار انتظار ویژه‌ای دارند.

«محمدتقی حاجی مشهدی»، مدیرکل بازرسی استان گلستان امروز(سه‌شنبه ۱۸ مرداد) به مناسبت هفته خبرنگار ضمن حضور در مجموعه سادس، با سردبیر و تحریریه این رسانه دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل سازمان بازرسی استان گلستان در این دیدار با اشاره به نقش سنگین و خطیر اصحاب رسانه در امر اطلاع رسانی و آگاهی‌بخشی، اظهار کرد: در حال حاضر در دهکده جهانی و به عبارتی در کلبه جهانی زندگی می کنیم و تبادل اخبار و اطلاعات با شدت تمام در حال انجام است و در این شرایط رسالت خبرنگاران، بسیار سنگین و خطیر است.

«ایسنا» رسانه‌ای وزین و شناسنامه‌دار/ نشر اخبار امیدبخش رسالت اصلی خبرنگاران

محمدتقی حاجی‌مشهدی با بیان اینکه متأسفانه ۸۰ درصد رسانه‌های دنیا در کار خود انحراف دارند، افزود: متأسفانه برخی از رسانه‌های دنیا حق را ناحق و ظالم را مظلوم جلوه می‌دهند و این خطر ناشی از انحرافات در افکار رسانه‌ای، مردم را گُنگ کرده است.

وی متذکر شد: در شرایطی که رسانه‌های معاند وقایع و اتفاقات جهان به ویژه جهان اسلام اعم از کودک‌کشی‌های رژیم غاصب اسرائیل، اخبار یمن و امثال آن را وارونه جلوه می دهند، مردم انتظار دارند در درون نظام مقدس جمهوری اسلامی اطلاع رسانی درستی انجام شود.

مدیرکل سازمان بازرسی استان گلستان، سادس را رسانه‌ای وزین و شناسنامه‌دار دانست و یادآور شد: مردم از رسانه های شناسنامه‌دار انتظار ویژه‌ای دارند و انتشار اخبار به هنگام، امیدبخش و به دور از سیاه‌نمایی رسالت اصلی خبرنگاران است.

«ایسنا» رسانه‌ای وزین و شناسنامه‌دار/ نشر اخبار امیدبخش رسالت اصلی خبرنگاران

حاجی‌مشهدی تأکید کرد: اینکه رسانه ها مدام به موضوعات ناامید کننده بپردازند و نقاط قوت و پیشرفت‌های کشور مغفول بماند و نقاط ضعف پررنگ شود با رسالت رسانه‌ای همخوانی ندارد.

وی با تأکید بر اینکه خبرنگاران باید به دور از مسائل جناحی و سیاسی به امر اطلاع‌رسانی بپردازند، بیان کرد: خبرنگاران در سنگر پرتلاطم و پرتنش فعالیت دارند و در حال حاضر رقابت فضای مجازی نیز با رسانه‌ها زیاد است و امیدوارم رسانه‌های شناسنامه‌دار از فضای مجازی سبقت بگیرند، ما به عنوان دستگاه نظارتی ضمن نظارت، حمایت هم خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *