اطمینان دشان از حضور پل پوگبا در جام جهانی قطر

اطمینان دشان از حضور پل پوگبا در جام جهانی قطر

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه مطمئن است دیدیه دشان به موقع برای حضور در جام جهانی آماده خواهد شد.

به گزارش سادس و به نقل از اکیپ، حضور پل پوگبا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر  در هاله‌ای از ابهام است اما دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه معتقد است که این هافبک به موقع آماده خواهد شد. پوگبا در ابتدای کار در یوونتوس با بدشانسی مواجه شد. او در اردوی آمریکا از ناحیه مینیسک مصدوم شد و مجبور شد که به ایتالیا برگردد تا مورد معاینه بیشتر قرار گیرد.

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه تاکید کرد حضور پل پوگبا در جام جهانی جای سوال ندارد و او قطعا برای این بازی‌ها آماده خواهد شد. در واقع پوگبا از انجام عمل جراحی روی زانو خودداری کرد، زیرا این امر باعث می‌شد که او جام جهانی را از دست بدهد. در عوض، او می‌تواند ظرف پنج هفته دیگر به میادین برگردد و برای تیمش بازی کند.

دشان درباره شرایط فعلی هافبک های تیمش یعنی پوگبا و انگولو کانته گفت: هر دو بازیکنان مهمی برای ما هستند. آنها کلیدی هستند، تجربه زیادی دارند و به نوعی رهبر تیم ما محسوب می شوند. حضور آنها برای جام جهانی مهم است. تمرکز ما روی آمادگی بازیکنان است و تلاش می کنیم این بازیکنان را به مرز آمادگی صد درصد برسانیم. البته من با پل در تماس هستم و در حال حاضر حضور او در جام جهانی قطعی است و نگرانی بابت این موضوع وجود ندارد.

فرانسه در سال ۲۰۰۲، ایتالیا در سال ۲۰۱۰، اسپانیا در سال ۲۰۱۴ و آلمان در سال ۲۰۱۸ همگی در حالی در دور اول حذف شدند که در دوره قبل قهرمان جام جهانی شده بودند و حالا همگان منتظر هستند که ببینند این سرنوشت برای تیم پرستاره دیدیه دشان نیز رقم خواهد خورد یا خیر. مدت‌هاست که شایعاتی مبنی بر آمادگی زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید برای جانشینی دشان روی نیمکت فرانسه وجود دارد. دشان گفت: من همیشه تیم ملی فوتبال فرانسه را بالاتر و مهم‌تر از خودم می دانم. تیم، بالاتر از هر چیز دیگری است. به این شایعات دامن نمی زنم و تمام تمرکز من روی کاری است که باید انجام دهم.

فرانسه در سال ۲۰۱۸ در روسیه توانست به عنوان قهرمانی دست یابد. خروس‌ها توانستند با برتری ۴ بر ۲ برابر کرواسی برای دومین بار قهرمانی در جام جهانی را به دست بیاورند. این تیم البته در یورو ۲۰۲۰ در مرحله یک هشتم نهایی به سوئیس باخت و حذف شد. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *