عملکرد "سادس" در روشنگری و تحول‌بخشی قابل تقدیر است/ خبرنگاران سفیران ایثار و شهادت باشند

سادس/گلستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان، عملکرد “سادس” را در روشنگری و تحول‌بخشی قابل تقدیر دانست و گفت: سادس رسانه‌ای ارزشی و آرمان خواه است.

اسرافیل وزیری در گفتگو با خبرنگار سادس در حاشیه بازدید از دفتر سادس گلستان، ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد؛ روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران در دل بحران‌ها و در شرایط خاص  در عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی جامعه تلاش می کنند و همیشه در بحران‌های مختلف اعم از جنگ تحمیلی، دفاع از حرم، سیل و زلزله در میدان بودند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید سفیران بنیاد شهید و امور ایثارگران باشند، افزود: خبرنگاران با خدا معامله کردند، قطعا آنها برای رضای خداوند قلم می زنند چراکه در هر شغل دیگری وارد شوند بیش از خبرنگاری درآمد دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان عملکرد پایگاه خبری سادس در تحول‌بخشی و  روشنگری را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: در شرایطی که مقام معظم رهبری به مسئله جهاد تبیین تاکید کردند وظیفه همه ما در گام دوم انقلاب سنگین است و خوشبختانه خبرنگاران به خوبی در این حیطه نقش‌آفرینی می‌کنند.

وزیری با اشاره به اینکه اصحاب رسانه در بسیاری از موضوعات همراه و کمک‌کار ما بودند، تاکید کرد: سادس رسانه ارزشی است و ویژگی بارز آن آرمان‌خواهی و دلسوزی برای مردم است، رسانه‌ها در امر اطلاع‌رسانی باید با تمامی دستگاه‌های اجرایی تعامل داشته باشند اما این مهم در بنیاد شهید و امور ایثارگران باید ویژه‌تر باشد چراکه ۳۰ درصد کار ما اداری و ۷۰ درصد کار دلی است و ما به عنوان مسئولان این بخش اگر درگیر دستورالعمل‌های اداری شویم قطعا بازنده خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی از برکت خون شهدا است، یادآور شد: امروز ایران اسلامی به نقطه‌ای رسیده که جهان اسلام را مدیریت می‌کند و همه این دستاوردها به برکت خون شهدا حاصل شده است،؛ این موضوعات از جمله مسائلی است که رسانه‌ها به خوبی می‌توانند به آن بپردازند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان متذکر شد: گاهی اوقات در خصوص خدمات‌ ارائه‌شده به جامعه ایثارگری مطالبی بیان می‌شود که واقعیت ندارد، با توجه به مناعت طبع خانواده های شهدا و جانبازان، خدمات ارائه‌شده به این قشر کمتر از سایر مردم است که اصحاب رسانه می‌توانند با ورود به این مسائل از شائبه‌ها بکاهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *